Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
We hebben afgelopen Zondag toch al met z'n allen op een rij , naar Gorby z'n marder gekeken![]()
![]()
zo , boekhouding 100% klaar , dogfighter 90 % klaar , baja 80% klaar , en ik ben 70 % gaar , morgen weer verder , zo lekker snaveltje toe , en dromen van de E revo![]()
Mijn marder meestal ook niet.
Dat gaat een natte worden voor Junkie:shock:
Hij heeft nu toch een grote beurt gehad ? Ready to knal![]()
ik hoop het
ik hoop dat de revo morgen in mijn schoentje zitik hoop zelfs 2 , krijg jij er ook 1tje
![]()
Nope ,straks wordt ik ook zo'n electro nicht.corby neemt ook een revo
Nee geen revo hiercorby neemt ook een revo ,snoeksel ook , dus laten we een mooi prijsje maken voor 4 revo's :shock:![]()
Nee geen revo hier.Hoef geen batterij houder op wielen erbij.Heb er al drie op electro
En nu komen ze ineens met e-revo's op de proppen, jammer joh die heb ik van het voorjaar weggedaan.
Wel een interessant linkje voor je Junkie : HobbyKing R/C Hobby Store : ZIPPY Flightmax 5800mAh 3S1P 30C (DE Warehouse)
Dan liever een kantoorbaantje en over het algemeen 's avonds en in de weekenden lekker vrij.Dat is nog niet zeker , in principe moet ik zaterdag werken , maar de geruchten gaan dat het niet doorgaat , vanwege de weersverwachting![]()
Tsja, ze lopen wat achter de feiten aan hè.En nu komen ze ineens met e-revo's op de proppen, jammer joh die heb ik van het voorjaar weggedaan.
Dan liever een kantoorbaantje en over het algemeen 's avonds en in de weekenden lekker vrij.![]()
Werken kan altijd nog in het hiernamaals. :lol:
Dan liever een kantoorbaantje en over het algemeen 's avonds en in de weekenden lekker vrij.![]()
Werken kan altijd nog in het hiernamaals. :lol:
Tsja, ze lopen wat achter de feiten aan hè.Ze komen vanzelf wel weer indoor rijden.
![]()