BYM
Forum veteraan
welterusten schatjes van me , ik gaat dromen over brushless motoren en vette regelaars en een wijze kar die eraan vastgeplakt zit
toi toi
Ik tokkel nog wel ff verder op mn "6aderige" scheurijzer :music:
Trutse

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
welterusten schatjes van me , ik gaat dromen over brushless motoren en vette regelaars en een wijze kar die eraan vastgeplakt zit
toi toi
Nope, tegen stuk gaan van de schokbreker. Voorkomt dat de wielen platte kanten krijgen. Vierkante wielen rijden redelijk beroerd.Bang voor krassen op het chassis? of gewoon een flinke bumper
Dat is het mooie van een tweedehands, die krassen zitten er al op dus hoef hem niet mooi te houden.![]()
Dat is echt ruk om te rijden. Motorcrossers zijn erg egoïstisch en houden niet rekening met modelautootjes. Dat heb ik al meerdere malen daar en op HoogTij ervaren.kuil in IJmuiden is anders geen gek idee, ook lekker groot, plenty hobbels en ook snelle stukken, en als je boven staat een goed overzicht
Dat ook dus.De kuil is KUT, daar rijden de crossmotoren kris kras door elkaar en overal.
Mogguh allemaal, bijna WEEKEND !!!!!!!!!
He? Wat? Wat zeg je?
Pokke oor zit dichtStraks even naar de dokter. Uit laten spuiten (hoop ik)..
En de bende die op je auto komt,krijg je er moeilijk vanaf.Zo lekker thuis een pils open trekt,zo even gaat douchen en dan aan den Baja pielenDe kuil is KUT, daar rijden de crossmotoren kris kras door elkaar en overal.
En de bende die op je auto komt,krijg je er moeilijk vanaf.Zo lekker thuis een pils open trekt,zo even gaat douchen en dan aan den Baja pielen.Wordt knap weer zondag,met alleen buien in het noorden
![]()
Wij vieren het morgen,heeft ze de hele avond,nacht en zondag om bij te trekken die kleine.Die is puur zenuwachtiglaten we het hopen , droog weertje lijkt mij aangenaam
maar kwa rijridders zal het wel rustig worden , de 1 viert sintjeklaas op zaterdag de andere op zondag , maar we zien wel .
niet naar Q geweest , ga niet de files opzoeken om zo'n suffe electro car te gaan bezichtigen
de E revo mot ff oud worden , mag een ander hem duur kopen ,4x rijden en dan neem ik hem wel over voor een stuk minder
*zeer gaar is en bankhangen gaat *