Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op een Baja nog heftiger met die grote scheppen (beter dan die platte platen)

:cool: Misschien straks toch maar eens aan de kuntsel om ze op een set baja velgen te pieren ;) :D

Heb jij in jou eindeloze bestand van foto's en filmpjes toevallig nog foto's van hoe jij dat toen gedaan hebt ? (vast wel) :lol: ;)

Zo, daarstraks da flux opgepikt ! Erg gaaf ding ,en in zeer goede staat spectrum dx3c erbij,dus mijn dx3.0 mag in de verkoop.
hij had er nog 2 nieuwe hardcase 5.2 turnigy"s extra bij ,dus ook overgenomen,junkie dus blij!

Vanavond da picca"s!

:cool: Misschien straks toch maar eens aan de kuntsel om ze op een set baja velgen te pieren ;) :D

Heb jij in jou eindeloze bestand van foto's en filmpjes toevallig nog foto's van hoe jij dat toen gedaan hebt ? (vast wel) :lol: ;)
Niet echt goede foto's van. Maar het kwam er op neer dat ik de harde rand er af heb gesneden. Gaatjes in de wangen geprikt waar de boutjes van de bead locks komen. Met flink talkpoeder over de inserts getrokken en toen op de velgen geschroefd. 8)

Niet echt goede foto's van. Maar het kwam er op neer dat ik de harde rand er af heb gesneden. Gaatjes in de wangen geprikt waar de boutjes van de bead locks komen. Met flink talkpoeder over de inserts getrokken en toen op de velgen geschroefd. 8)

Pfff , en hoe had je dat met de uitsparingen in de banden dan ? Je weet wel die in de rand van de velgen gaan , heb je dat hele model erin gekinpt of gewoon de banden erop gedwongen met de beadlocks ?

In dat geval is het geen modelverbouwen maar modelverneuken ;) :D

Oh ja , Tadaaaa .

Bel ik mijn baas om te zeggen dat ik er vanavond weer ben , zegt ie : blijf nog maar lekker een avondje bij Elles uitzieken , je gezondheid gaat voor :D

Pfff , en hoe had je dat met de uitsparingen in de banden dan ? Je weet wel die in de rand van de velgen gaan , heb je dat hele model erin gekinpt of gewoon de banden erop gedwongen met de beadlocks ?

In dat geval is het geen modelverbouwen maar modelverneuken ;) :D
Denk in oplossingen, niet in problemen. Door de dikke rand, die normaal op de velg gelijmd wordt bij de Savage, er af te snijden, past de band over de insert. Gewoon met een pons kleine gaatjes maken en de band met de beadlock opsluiten. Kunst is om de rand zodanig af te snijden dat deze nog binnen de beadlock valt maar niet erbuiten anders wordt de band niet vestgekneld.

Kijk, in het bovenste plaatje is hoe de hele band er omheen zit. Dat wordt hem niet.
baja5b_paddles_almost.jpg

Linksonder in de postzegel zie je dat er een rand afgeknipt is. Dat is de dikke rand. Even de binnenkant van de beadlock aftekenen zodat je weet waar je moet knippen/snijden.

Jullie zijn een zooitje kant-en-klaar-figuren. Beetje crea-bea zit er niet in hè. :mrgreen:

zo ,eindelijk thuis :p

ff knuffelen met de nieuwe spulletjes :p

maar veel is idd hetzelfde als de nitro savage , das mooi .

ik heb het zelfs maris al verteld :shock: kon ook niet anders , want ik liep de kamer binnen met een flux onder mijn arm :cool:

maar ik heb netjes volgens het boekje gewerkt , mustang eruit , flux erin :p

kan geen vliegtuig meer zien ,dus dat komt mooi uit .

Ben erg benieuwd! ;)

dit ga jij ook leuk vinden en vooral ook willen :yes:

een savie nitro voor nostalgie , en een fluxy voor plug&play en brutal force :cool:

flux010.jpg

flux007.jpg

flux003.jpg

005-6.jpg

003-8.jpg

nieuwe turnigy 30-40c discharge en nog 2 lrp's , deze zijn gebruikt ,maar leuk voor reserve .
toch maar de spectrum erbij genomen , net weer ff meer opties dan de 3.0 ,en hij smoelt beter .
002-8.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back