Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
De DX3C heeft een paar mogelijkheden die interessant zijn voor racen op gladde baan. Niet zo high-tech als de DX3R maar voor mij voldoende. :yes:

Ontvangers heb ik niet over. Ik heb er 3 en die zijn allemaal in gebruik (Savage, T1M, 10SL). Waarde van de DX3.0 gebruikt is 60 tot 80 eypo met ontvanger. Een nieuwe DX3C kost 109 eypo inclusief SR300 ontvanger.

oke , dan heb je een deal , ik ben dol op de dx3.0 , corby wil ook de dx3.0 , dus dat komt mooi uit ;)

dus ruil en een kratje pintjes van jouw kant :cool:

moet wel een nette dx3.0 zijn , want jij krijgt een nette dx3c met aankoop bon ,setje extra grip's ,boekjes ,alles netjes in de origine doos :cool:

oke , dan heb je een deal , ik ben dol op de dx3.0 , corby wil ook de dx3.0 , dus dat komt mooi uit ;)

dus ruil en een kratje pintjes van jouw kant :cool:

moet wel een nette dx3.0 zijn , want jij krijgt een nette dx3c met aankoop bon ,setje extra grip's ,boekjes ,alles netjes in de origine doos :cool:
Goed geregeld. :thumbsup: Mijn DX3.0 is ook hagelnieuw, paar keer gebruikt en was de reservezender van degene waar ik hem van kocht. :D En ik heb ook nog die bodemplaat van de Baja liggen (tegen inruil van een bumperplaatje van de Xray T1). ;)

Welk merk pintjes? :celebrate: Wordt alleen eind volgende week. Komende dagen ernstig te druk met werk. :evil: :(

Goed geregeld. :thumbsup: Mijn DX3.0 is ook hagelnieuw, paar keer gebruikt en was de reservezender van degene waar ik hem van kocht. :D En ik heb ook nog die bodemplaat van de Baja liggen (tegen inruil van een bumperplaatje van de Xray T1). ;)

Welk merk pintjes? :celebrate: Wordt alleen eind volgende week. Komende dagen ernstig te druk met werk. :evil: :(

heeft geen haast ;)

dus corby , je hoort het , je krijgt een hagelnieuwe :p

pintjes : maakt niet zoveel uit , mag heineken of amstel zijn , of als je de aldi aandoet ,is schultenbrouw ook goed ;)

welterusten , junkie is nog niet gaar :shock: ,maar gaat wel lekker zijn mand in .

Wie is deze knappe gozert?

knaller.png

Gooooooooooooedemorgen..

ik krijg steeds meer het idee dat een werkweek langer duurt dan een weekend :teacher:

Ik vind dat wel meevallen ;)

Maandagnacht gewerkt , vannacht werken en dan is het alweer weekend :cool: :D

De baja is op een klein dingetje na klaar en Melvin is bezig mijn savage te reviseren , dus als het een beetje weer is , zondag knallen :banana:

Ik vind dat wel meevallen ;)

Maandagnacht gewerkt , vannacht werken en dan is het alweer weekend :cool: :D

De baja is op een klein dingetje na klaar en Melvin is bezig mijn savage te reviseren , dus als het een beetje weer is , zondag knallen :banana:

Rustler ook helemaal klaar :)

prima idee !

zondag kunnen we allemaal wel zo'n beetje , dus hopen op droog weer

ik neem mee de ; savage nitro , savage flux on brutal electro power, minicen ,en uiteraard les bajas :cool:

laten we dit keer weer hoogtij aandoen , of oostzaan eigenlijk , is wel leuk bashen daar , combinatie van veel heuveltjes en strakke vlakten , dus goed voor bajaá savies en hustlertjes ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back