snoeksel
Forum veteraan
Kom alleen even kijken naar je rustler,en dan ga ik weerZondag niet rijden denk Snoek? Je bent toch ziek![]()

Of vindt je het eng zo een afstand

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Kom alleen even kijken naar je rustler,en dan ga ik weerZondag niet rijden denk Snoek? Je bent toch ziek![]()
Morgen maar eens de E-Savage opgraven en een 4S LiPo erin hangen. 8) Maar eerst met de apen naar de speelgoedwinkel extra Skylanders scoren (best geinig spel, nog een beetje te volgen voor mij), eenfiets voorzien van nieuwe verlichting (want het is leuk om andermans fiets te slopen :evil
etc.
De eetsj pie aai baha is er helemaal klaar voor , een nieuwe draagarm erop , een vers luchtfilter erop gezet en 4 andere sets in een sopje te weken gezet , als ze schoon en droog zijn in de olie zetten , dan heb ik er weer een paar op reserve![]()
Haal em is uit je broek dan.
De Saleen body besteld,morgen avond even de regelaar en ontvanger monteren op de xray,moeders is dan naar surprise party van haar broertje en ik heb de oppas over het jonge spul
Dus lekker de tijd om dat te roggelen,baja aan de tiet en klaar zetten voor zondag.Want om elf uur moeten we fris en fruitig in Oostzaan zijn![]()
* zoekt een excuus om niet te kunnen rijden ?![]()
![]()
moeders is dan naar surprise party van haar broertje en ik heb de oppas over het jonge spul
Dus lekker de tijd om dat te roggelen,baja aan de tiet en klaar zetten voor zondag.Want om elf uur moeten we fris en fruitig in Oostzaan zijn![]()
Weet ik,en zal je heus wel feliciteren hoor.Maar nadat jij ophing zij mijn vrouw dat ik oppas had,was ik even vergeten.En ben nog niet helemaal fris en fruitig,ondanks een douche.MOrgen jarig snoek, dus geen rijden.
Nee, morgen rijden wordt niets, vrouw op cursus dus ik naar korfbal/boodschappendoen/verjaardag van neefjes/Burpje naar Haarlem brengen ivm vergaadag logeerpartij/dan gaar op de bank hangen
Zondag even kijken, heb eigenlijk meer zin in een sauna. Moest eigenlijk tennissen maar heb wat last van mijn elleboog dus val even uit.
Maar Sav moet wel klaar zijn voor het geval ik wel kan/wil.
Je gaat maar rijden,haal die van mijn stuurservo er wel af.Anders verzin je weer een excuusNee, morgen rijden wordt niets, vrouw op cursus dus ik naar korfbal/boodschappendoen/verjaardag van neefjes/Burpje naar Haarlem brengen ivm vergaadag logeerpartij/dan gaar op de bank hangen
Zondag even kijken, heb eigenlijk meer zin in een sauna. Moest eigenlijk tennissen maar heb wat last van mijn elleboog dus val even uit.
Maar Sav moet wel klaar zijn voor het geval ik wel kan/wil.
Gaat ons vanavond nog MACHen? Net terug van het werk. :? Als we gaan rijden, eet ik wat onderweg. Anders ga ik gaar liggen doen op de bank.![]()
Ik niet,ben al gaar en de traxxas staat te koop![]()
Precies
Wie gaat er nou op Vrijdagavond met autootjes spelen
Bankhangen en lekker vreten en zuipen![]()
BembemBYM,het is al gerogeld ik had ze zelf nog.
Mogguh Bartmans, vroeg hè?