Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
181583_962_1194530860046-afbeelding_1.jpg

Ook een bakkie? ;)
Ja lekker,mogguh :morning:

Goedemorgen allen , wat een klotenacht , om de haverklap wakker :mad:

Nu eerst maar eens een bakkie doen en dan nog één en dan nog één en dan denk ik nog wel één :D

@ Pieter Bas , alvast van harte gefeliciteerd :new-bday: :music:
Veel plezier vanavond en tot morgen ;) :D

zondag gaan we rijden , zou leuk zijn als je ook ff komt bashen , sauna kan ook door de week ;)

heveltjes heb ik wel , althans ,als je de servo of gas/rem hevel nodig hebt .

Je gaat maar rijden,haal die van mijn stuurservo er wel af.Anders verzin je weer een excuus ;)

Zo, koffie en broodjes op. Op naar Korfbal en aansluitend.....pffff, ik wordt al gaar als ik aan het programmaatje denk :rolleyes:

Junkie, vanmiddag (einde dag ergens) thuis? Neem ik mijn Sav even mee en kijken of jij een passende hevel hebt. Is hij in ieder geval klaar.

*zin heeft in Savage sleutelen*

Zo, koffie en broodjes op. Op naar Korfbal en aansluitend.....pffff, ik wordt al gaar als ik aan het programmaatje denk :rolleyes:

Junkie, vanmiddag (einde dag ergens) thuis? Neem ik mijn Sav even mee en kijken of jij een passende hevel hebt. Is hij in ieder geval klaar.

*zin heeft in Savage sleutelen*

ie goed ;), ik heb zo'n raamwerk met wat heveltjes erop , wellicht zit hij daar tussen .

maar gaat het om je stuurservo hevel ? of om je gas/rem servo hevel ?

we bellen vanmiddag wel even

ik weet alleen nog niet hoe laat ik thuis ben , ik ga zo de gezinsbash houden , dwz , met het gezin naar ijmuiden en de flux gaat natuurlijk mee :cool:

ie goed ;), ik heb zo'n raamwerk met wat heveltjes erop , wellicht zit hij daar tussen .

maar gaat het om je stuurservo hevel ? of om je gas/rem servo hevel ?

we bellen vanmiddag wel even

ik weet alleen nog niet hoe laat ik thuis ben , ik ga zo de gezinsbash houden , dwz , met het gezin naar ijmuiden en de flux gaat natuurlijk mee :cool:
Hoe laat moet ik de koffie aanzetten ;)

Kachel van de ovlov op standje parasurimimaribo , broodje op de uitstroom van je kachel , zijn ze ook zo warm ;) :D

Maar koud vind ik ze ook lekker hoor :yes:

warm vind ik ze vele malen lekkerder , advies ; gooi ze vlak voordat je naar oostzaan gaat nog ff in de oven :p , en dan in alufolie meenemen , eten we ze gelijk bij aanvang icm een pleur ;)
Gaan er vandaag nog mensen vliegen?

ga je mond spoelen ! :)

staat trouwens een best windje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back