Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heeft het riag ook een baja schade praatgroep?
Maakt niet uit of hij gebruikt is hoor![]()
![]()
was dit niet de boosdoener?![]()
Stuur je hem opGevondenwel een gebruikte maar hij is op een paar krasjes na nog prima
Alleen ben ik er denk ik a.s. weekend niet bij :-? (iets met werken)
![]()
![]()
was dit niet de boosdoener?![]()
Ik heeft ook niks meer,en die dingen zullen wel weer op zo een rekje zitten waar je de helft niet van nodig hebOok goed hoor , moet siggy even wat pb,en![]()
![]()
Wordt er zondag weer geknald in Oostzaan? Kom ik ff kijken
![]()
Nou dolgaarne,(ik blijf gewoon vliegen )
Hij is fijn, 1 januarie ben ik van de partij even schaalvliegen met de Crashmato.komt goed neem hem de volgende keer voor je mee
zal wel rond 1 januari worden
Hoe doen we dat 1 januari eigenlijk? helft van de dag op HT en de helft van de dag op het veld?![]()
Goed bezig,denk dat ie van mij wel weer vies aan de start zal verschijnen.Maak wel even het luchtfilter schoon,maar de rest heuls geen zin anZo de eerste Marderficaties zitten erop, uh ik bedoel modificaties.
Ten eerste 2.4Ghz ten tweede camber een normale stand gegeven en turnuckles geborgd ten derde extreme toe in uit de achterwielen gehaald,ten vierde hij kwam niet volgas nu dus wel ,luchtfilter schoon gemaakt ligt nu te drogennu nog even de bandjes knap op de velg en dan stop ik weer voor vandaag.
Zie ik dan wel weer. En ook als mijn heli niet vliegt kan ik evengoed naar het ACH veld gaan als ik dat wil. Ik vlieg weer heli als mijn hoofd ernaar staat.
Zal weinig spannend worden. Ik ben er niet bij, ze gaan dus weer gewoon rondjes trutten op het vlakke stuk. :?Wordt er zondag weer geknald in Oostzaan? Kom ik ff kijken