Gorbatjov
Forum veteraan
ECH NIE zelfs de marder is nu hufter proof, heel mee naar huis en verse BAJA ook heel mee naar huis.Er is zondag teveel stuk gegaan. :lol:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ECH NIE zelfs de marder is nu hufter proof, heel mee naar huis en verse BAJA ook heel mee naar huis.Er is zondag teveel stuk gegaan. :lol:
Volgens mij heb ik alleen hele schokbrekersNu we het toch over onderdelen hebben ?
Heb jij zo een voor mij , Snoeksel ? mogen er ook twee zijn![]()
![]()
![]()
Volgens mij heb ik alleen hele schokbrekers
Zal weinig spannend worden. Ik ben er niet bij, ze gaan dus weer gewoon rondjes trutten op het vlakke stuk. :?Er is zondag teveel stuk gegaan. :lol:
1 stangetje en van de rest hele,dus komt goedMag ook hoor :lol:
Ik ga het morgenochtend wel lezen , ga nu naar bed .![]()
Trutja lekker rustig rondtuffen![]()
Ik mijn hengels en dan een beetje vliegvissen,om het ontopic te houdenMorgen maar weer is de heli nalopen en een rondje vliegen.
Ook goed hoor , moet siggy even wat pb,en![]()
![]()
Wordt er zondag weer geknald in Oostzaan? Kom ik ff kijken
![]()
Ik mijn hengels en dan een beetje vliegvissen,om het ontopic te houden.Weltrusten
Morgen maar weer is de heli nalopen en een rondje vliegen.
wentelteef
ga je mond spoelen en meld dat ff bij vliegers wil je !!![]()
1 stangetje en van de rest hele,dus komt goed.Neem je gewoon hele en het stangetje als reserve.Ze komen er bij mij toch niet meer op
Stuur je hem op![]()
Gaat vandaag nog op de bus![]()
![]()
Kosten incl. versturen : 10 Oostzaan dollarim:
Moggel iedereenIk heb zin in zondag, ben wel weer benieuwd naar al dat geweld :wink:
p.s. Hoe staat de OZ$ t.o.v. de HT$ ?