Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heeft alles al veranderd en geen metaal op metaal,bij een baja kan de hele radio box eruit compleet met servo's ontvanger en accu pack.
Die had ik eruit en nog steeds geen redelijk bereik.

het hele geval goed gelezen ik denk dat je een draadbruik heb vlak bij de
ontvanger ,staat mijn iets vanbiij uit mijn stockcar rijden :confused:;)

net met mijn duifje rangesheck gedaan ;

savage binnen in de kamer gezet en naar buiten gelopen , met maris aan de telefoon , sprong al in zijn failsafe naar 11 stappen buiten de deur :shock:

2e poging , maris op straat naast de sav en ik loop de straat uit in 1 lijn met de sav , na 70 stappen op failsafe :shock:

wat een misselijke bende die spektrum :mad:

als ik deze test met mijn futaba zou doen en ik zet een vliegtuig in de straat ,weet ik zeker dat ik het park of verder haal :cool:

maar is kijken voor een 2.4 futaba stuurwiel zender ;)

Dat zei ik toch, Spektrum zuigt... Nu weten jullie waarom Fritsie en ik destijds voor Nomadio kozen :teacher:

niet allen spektrum;)

Ik hou van dingen die zuigen :D
blowjob.gif
:rolleyes:

Dat zei ik toch, Spektrum zuigt... Nu weten jullie waarom Fritsie en ik destijds voor Nomadio kozen :teacher:

oke dan , nomado rulez ;)

net ff de bak van de nitro savie opengemaakt , wel grappig dat het tandwiel wat bij mijn flux stuk is (feitelijk een dubbel tandwiel ) het zelfde is als die van de savage :p

alleen bij de nitrosav (met versnellingsbak ) heeft het 2e tandwiel een functie, terwijl hij bij de flux er ook gewoon in zit , alleen gebruikt de flux maar 1 tandwiel (geen schakelbak dus )

conclusie , ik kan de flux weer rijdend maken ;)

Laatst bewerkt:

zoekt iemand nog een zeer nette spektrum zender met zeer goede ontvanger ?
geen beschadigingen , en heeft een bereik van maar liefst 11 meter :rolling:

jongens , maak me niet gek met die futaba's , mijn motto , geld moet rollen ;)

net weeeeeeer een rangesheck gedaan , ditmaal mijn geliefde flux met sr300 ontvanger , nu kwam ik aardig ver 3x verder dan mijn savage .

de afstand was dusdanig ,dat ik zover niet met mijn auto zou gaan rijden .

dus toch aardig verschil in ontvangers , en ik weet niet bij de test van de savage hoe vol mijn humpack was .

hoeveel bereik geeft spectrum eigenlijk op ?

Laatst bewerkt door een moderator:
maargoed , in mijn baja zit ook een nieuwe sr300 ontvanger en die heeft een bereik van 50 meter :hammer: dus ik weet het allemaal niet meer :)

misschien hebben die friet ringetjes nog invloed , dat test ik morgen wel ff

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back