Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
En je zegt midden in de nacht. Ik dacht toch echt dat ik om 4:30 in mijn bedje lag maar ik zag dat ik 4:47 nog had gepost. Kan me niet meer herinneren wat er in de tussenliggende tijd is gebeurd. Ben niet wakker geworden om te posten geloof ik :rolling:
Heb je een virus ;)

Ja, dan kan ik eindelijk is lekker samen gaan hokken met Pattie ;) En hobby gewijs gaan er dan ook wat dingen veranderen. Eindelijk een hele zooi top kwaliteit heli'S:D

wtf !! junkie is heftig geskimd :shock: gewoon een rug van mijn rekening gejat vanuit de dominicaanse republiek :shock:

ik had al een raar voorgevoel dat ik niet kon betalen met mijn pinpas bij de parkeer automaat :confused: , de ing had het eerder door dan ik ,en hij was dus al geblokkeerd .

centjes komen gewoon terug binnen 2 weken en mijn nieuwe pas binnen 5 dagen , maar het is toch ff schrikken als ze ter waarde van een nieuwe baja van je rekening aftrekken :)

vntm

wtf !! junkie is heftig geskimd :shock: gewoon een rug van mijn rekening gejat vanuit de dominicaanse republiek :shock:

ik had al een raar voorgevoel dat ik niet kon betalen met mijn pinpas bij de parkeer automaat :confused: , de ing had het eerder door dan ik ,en hij was dus al geblokkeerd .

centjes komen gewoon terug binnen 2 weken en mijn nieuwe pas binnen 5 dagen , maar het is toch ff schrikken als ze ter waarde van een nieuwe baja van je rekening aftrekken :)

vntm

Klopt, mijn centjes zijn op ;) Nu dus niet meer;)

Groetjes uit de dominicaanse republiek

vntm

Weet je ook waar je geskimmed bent?
Lijkt mij ook vreselijk schrikken :-(

Heb het ook een keer gehad, alles was naar Marrakech gegaan.
Je schrikt je idd de $^$#^% maar de bank is zeer coulant in dit soort zaken. Alles was heel snel en netjes geregeld :thumbsup:

Blijft natuurlijk wel mooi klote :mad: :yes:

Heb het ook een keer gehad, alles was naar Marrakech gegaan.
Je schrikt je idd de $^$#^% maar de bank is zeer coulant in dit soort zaken. Alles was heel snel en netjes geregeld :thumbsup:

Blijft natuurlijk wel mooi klote :mad: :yes:

De bank is uiteraard zeer coulant, wij (de gebruikers ) betalen het toch....:(

Of je richt je eigen e-mailserver in.. *kuch*
Beste optie :thumbsup: Elke instantie of toko zijn eigen emailadres. Zie je na een paar weken/maanden precies wie je emailadres doorverkoopt aan anderen (en aan wie). :lol:

*Cursus voor VCA certificaat aangevraagd heeft.
* In Januari een afspraak heeft voor werk.
Klinkt goed. :yes:

Tsjonge wat laf. Zeggen dat je niet gaat rijden en ondertussen dat posten vanaf het terras aan het zwembad in de Domicaanse Republiek. Sick... :( En dan ook nog beweren dat je geen idee hebt dat je een rug hebt opgezopen en gevreten. Neeeeeeee meneer junkie, daar trappen wij niet in. :nooo:

Gelukkig staat er nooit veel op mijn rekening (<200). Als ik veel nodig heb, hevel ik het eerst over van de semi-spaarrekening en neem het dan direct op. Best makkelijk dat telebankieren op je mobiele telefoon. Binnen een minuut van de ene naar de andere rekening (en weer terug als het Sint Salarius is). :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back