Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Forget it, amigo ;)

edit:

Er is 1 nadeel aan de Futaba 4PK-S :

images

De ontvangers zijn wel wat duurder als die van Spektrum... ;)

ik heb liever duurdere ontvangers die wel ontvangen , dan goedkopere spectrums waar je 30 M ver mee komt :?

ik ga geen E revo kopen , dus dat bespaard geld , kan ik beter in een futaba zender steken :cool:

Zo en weer terug uit Utreg,lekker gereden en soep gegeten.Ook nog koffie en cake mee.
Paar spettertjes gehad,maar da was niet veel.Stont wel een hele hoop woei.
Filmpje in da upload,en de picas volgen ook nog.Druk druk druk.
Maarruuhh gaan we nou weer niet rijden,stelletje besluitloze trutten,zit ik met 3 ltr erwtensoep in mijn mik.
Gewoon op zijn Hoogtijsch op oudjaarsdag :D,ik heb nog steeds zin

tuurlijk gaan we bashen , maar je weet , het hoogtij volk is gezellig ,maar ook besluiteloos ;)

net ff quartel gebeld , maar daar verkopen ze geeneens spectrum meer , teveel klachten , ook van baja ridders icm spectrum die het water inreden door ontvangst beperkingen :-|

nadat ze met futaba reden konden ze eindeloos doorrijden , dat zegt mij genoeg .

FUTABA RULEZ :cool:

shoppen gaat

@ Sleur: Heb jij verstand van de Logitech harmony? Volgens mij had jij er ook één.
Werkt dat een beetje?
Ik heb al 4 jaar een Logitech Harmony 785. Bevalt prima. Alleen de PS3 en Wii kun je er niet mee bedienen want die zijn bluetooth. Maat da's geen ramp. Volgende afstandsbediening wordt zeker weer zo een. Die imitatie dingen zijn het allemaal net niet.

Mooie tijd, 12,788 :yes:
77 rondjes vandaag, wordt tijd dat ik ook eens een hele dag ga trainen :yes:

Die 9,556 geloof ik niet, je zal wel weer een keer afgesneden hebben ergens :rolling:
Check de rondjes onder de 13 zijn afgesneden. :oops: ;) Maar vooral aardig constant gereden en steeds meer op de ideale lijn (anders dan de kanten :?). Na het uitkomen van de korte bochtjes rechts vol gas tot het einde van de grote bocht links. Bert de huidige setup wil de auto niet rapper, tijd voor een tandje erbij op de pinion. :yes:

tuurlijk gaan we bashen , maar je weet , het hoogtij volk is gezellig ,maar ook besluiteloos ;)

net ff quartel gebeld , maar daar verkopen ze geeneens spectrum meer , teveel klachten , ook van baja ridders icm spectrum die het water inreden door ontvangst beperkingen :-|

nadat ze met futaba reden konden ze eindeloos doorrijden , dat zegt mij genoeg .

FUTABA RULEZ :cool:

shoppen gaat
Toevallig 2 keer storing gehad vandaag :mad:.Van de rest heerlijk gereden.Utrecht was het niet helemaal,dus maar terug gereden naar HT.

DSCF0718.jpg

DSCF0722.jpg

DSCF0717.jpg

DSCF0724.jpg

DSCF0734.jpg

DSCF0735.jpg

TE KOOP :

SPEKTRUM DX 3.0 zender TE KOOP :p:p:p:p

MET 3 ONTVANGERS :p:p:p:p

mag weg VOOR 125 E :p:p:p:p

ontvangst bereik : zoals we gewend zijn bij deze ultieme ZENDER :p:p:p:p

wie o wie ? , IKKE WIL FUTABA :cool::cool::cool::cool:

Toevallig 2 keer storing gehad vandaag :mad:.Van de rest heerlijk gereden.Utrecht was het niet helemaal,dus maar terug gereden naar HT.

DSCF0718.jpg

DSCF0722.jpg

DSCF0717.jpg

DSCF0724.jpg

DSCF0734.jpg

DSCF0735.jpg

had ff gebeld , ik kon vanaf 13;00u , maar had geen zin om toch nog naar utrecht te gaan .

anders was ik ook gekomen .

lekker baantje daar he :p

lekkere jumps ook ;)

had ff gebeld , ik kon vanaf 13;00u , maar had geen zin om toch nog naar utrecht te gaan .

anders was ik ook gekomen .

lekker baantje daar he :p

lekkere jumps ook ;)
Maar 1 echte leuke,dat is als je over de weg heen springt.Vind de rest matig daar,je springt wel ver vanuit die kuil,maar niet hoog.Van de rest wel een lekker stukje daar.Zijn een paar bultjes daar die even behandelt moeten worden met de schep.Dan is het echt leuk daar :D

DSCF0718.jpg

DSCF0722.jpg

DSCF0717.jpg

DSCF0724.jpg

DSCF0734.jpg

DSCF0735.jpg

Dat beentje van jou , :rolling:

Was een beetje jammer van Utrecht dat we op het mooiste stuk niet konden komen :(

Spikkel zijn schuld , had die maar moeten gaan kijken :mad: ;)

Weet je waar ik klaar mee ben ? :-?

Met die k#t draagarmen die elke keer breken :bad-words:

Heb je die foto nog van mijn spoiler met bling pins ?

Speciaal voor Bartez :cool: :lol: ;)

Hoe is het met de bewegende beelden gesteld ?

Dat beentje van jou , :rolling:

Was een beetje jammer van Utrecht dat we op het mooiste stuk niet konden komen :(

Spikkel zijn schuld , had die maar moeten gaan kijken :mad: ;)

Weet je waar ik klaar mee ben ? :-?

Met die k#t draagarmen die elke keer breken :bad-words:

Heb je die foto nog van mijn spoiler met bling pins ?

Speciaal voor Bartez :cool: :lol: ;)

Hoe is het met de bewegende beelden gesteld ?

alu draagarmen nemen , die breken minder snel ;)

Maar 1 echte leuke,dat is als je over de weg heen springt.Vind de rest matig daar,je springt wel ver vanuit die kuil,maar niet hoog.Van de rest wel een lekker stukje daar.Zijn een paar bultjes daar die even behandelt moeten worden met de schep.Dan is het echt leuk daar :D

jep , beetje aanpassen die baan en dan is hij prima .
die schans waar jij het over had is idd niet heel hoog , maar die schans kunnen we wel aanpassen hoor :p

Motorlagers van de Rustler zijn klaar voor vervanging. En natuurlijkis het weer een hele rare maat. ( engelse maat) 1/8x3/8 keer nog iets engels maar mag 4mm zijn.)

Nergens te vinden uiteraard.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back