Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
261419_RB_00_FB.EPS.jpg

@Junkie:

de T-3 PM 2,4 Ghz FASST is ook een prima alternatief ;)

ja dat zeg ik , die heb ik ook , alleen dan in 40 mhz .

wat zou ombouwen kosten ?

en wat kost die zender in 2.4 ?

alleen de verwaring is groot omdat je laatst zei , nee voor mij geen baja , ook mede door de crisis , en nu koop je voor 1100E handel :shock: ;)
buiten de tig savage's die je inmiddels weer hebt ;)

Ik heb ook voor >1100 euro aan handel verkocht... (me ook de t#ring gewerkt,op momenten dat andere mensen thuis zitten)

en zoals Siggy laatst al eens zei: "Leven en laten leven" ;)

Laat iedereen in zijn waarde...

Ook al zou ik hem morgen weer op Marktplaats zetten...boeien?

;)

Ik heb ook voor >1100 euro aan handel verkocht... (me ook de t#ring gewerkt,op momenten dat andere mensen thuis zitten)

;)

je moet ook zeker doen wat je wilt ;)
gezellig dat je een baja hebt :p

;)

Uh ? Ook daar zijn zeer duidelijke afspraken over gemaakt ? ;)
Als Bart stopt gaat de Baja terug naar Siggy :D

Ben hier alweer lekker aan het knutselen geweest.
Siggy's driver kan weer goed naar buiten kijken en ' s zomers een raampje openzetten :cool:

2011-12-30104932.jpg

Deze ontvanger kost inderdaad 60 euro,maar is niet geschikt voor de 4-PK(s)
wel voor de 4-PL.

De ontvangers voor de 4 PK(s) zijn wat duurder.
Alleen omdat er één letter anders is, wordt je financieel genaaid. Dat je nog spullen van zo'n merk hebben wilt. :?

Ik ga hem aansluiten op een vrij kanaal op mijn zender:
"Druk op de knop = auto/motor uit" ;)
Je bent en blijft ere-lid van de W.O.T.C. :mrgreen:

wat zou ombouwen kosten ?
Alleen als er inwendig ergens één specifiek signaal (PPM) beschikbaar is. Dan kun je zo'n 25 dollar Corona of Assan DIY module voor vliegtuigen er in zetten. Twee voordelen: Je bereik wordt dik 2000 meter 8O en je ontvangers kosten maar 20 dollar.

Kantoor mailde weer dat er twee pakketjes gearriveerd waren. Hopelijk nu de brushless brommer en regelaar want de huidige Traxxas regelaar is klut en valt uit als je pulserend gas geeft. Niet gemaakt voor snelle rijders maar voor boeren die alleen maar vol gas kunnen geven. :?

Alleen omdat er één letter anders is, wordt je financieel genaaid. Dat je nog spullen van zo'n merk hebben wilt. :?

Je bent en blijft ere-lid van de W.O.T.C. :mrgreen:

Alleen als er inwendig ergens één specifiek signaal (PPM) beschikbaar is. Dan kun je zo'n 25 dollar Corona of Assan DIY module voor vliegtuigen er in zetten. Twee voordelen: Je bereik wordt dik 2000 meter 8O en je ontvangers kosten maar 20 dollar.

Kantoor mailde weer dat er twee pakketjes gearriveerd waren. Hopelijk nu de brushless brommer en regelaar want de huidige Traxxas regelaar is klut en valt uit als je pulserend gas geeft. Niet gemaakt voor snelle rijders maar voor boeren die alleen maar vol gas kunnen geven. :?

Voor hoogtijers dus ? ;-) :-)

Vandaag even niet met de hobby of werk bezig maar gezellig 20 kinderen over de vloer JEREMY is vandaag 9 jaar geworden :music:

en dan heb ik toch wel een week nodig om weer bij te komen;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back