Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
images

Ik wens iedereen een gelukkig en gezond 2012! ;)

Laatst bewerkt:
Gaat niet goed met die foto. Bakkie pleur dan maar? :morning:

(vroeg wakker omdat het buurthuis in Velsen-Noord afgefakkeld is en de schoonfamilie daar best actief is als vrijwilligers en nu dus staan te kijken naar wat smeulende zooi en belden of wij even op het nichtje konden passen dat bij hun logeerde)

Gaat niet goed met die foto. Bakkie pleur dan maar? :morning:

(vroeg wakker omdat het buurthuis in Velsen-Noord afgefakkeld is en de schoonfamilie daar best actief is als vrijwilligers en nu dus staan te kijken naar wat smeulende zooi en belden of wij even op het nichtje konden passen dat bij hun logeerde)

...slecht begin van het nieuwe jaar :(
Ligt waarschijnlijk erg gevoelig omdat de meeste vrijwilligers daar vaak al jaren met hart en ziel hun medewerking verlenen, is gewoon een deel van hun leven geworden...

Het zou gedeeltelijk gesloopt worden vanwege nieuwbouw. Dat wordt nu dus volledig herbouwen. Hammer dat ze nu pas bellen. :( Beetje fik is niet verkeerd. En natuurlijk wel met foto's .

We hebben allemaal wel eens een rotdag. :mrgreen:

goedemorgen !

hier een verrotte gare junk :xmas:
kan mijn harses amper bewegen :nosmile:

beetje rustig an vandaag , nog ff langs mijn ma met das gezin en verder niets doen :p

en mijn volvo weer werk klaar maken voor morgen ,want dan is het MAANDAG :rainbow1:

Goedenmorgen all!!! Van Harte Gefeliciteerd met het nieuwe jaar!

Nu snel spulletjes in orde maken voor vanmiddag, belooft een onstuimige dag te worden. Ideaal vliegweer dus!

Goedenmorgen all!!! Van Harte Gefeliciteerd met het nieuwe jaar!

Nu snel spulletjes in orde maken voor vanmiddag, belooft een onstuimige dag te worden. Ideaal vliegweer dus!

oja , vliegen , er is een nieuwjaars fly zeker ?
het weer valt wel mee denk ik , dus veel plezier ;)

ik ga het niet redden , vliegers liggen behoorlijk op non actief ,en ik moet weer van alles vandaag :smile:

Ook van deze zijde een bijzonder goed nieuwjaar gewenst aan allen!!

Dat we maar veel mogen vliegen, rijden, varen 8O ect.
(dus hopend op een lekkere droge zomer met weinig wind ) ;-)

Zo ik is ook me nest uit ben helegaar brak.
Best bashes voor iedereen.
Happy flying voor iedereen.
Much more ouwehoeren voor iedereen.
En gezellige knutselmiddagen voor mij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back