Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je bedoelt Patries heeft gekregen en jij mag meekijken :rolling:Patries en ik hebben een nieuwe LCD tv gekregen van mijn schoonouders:shock:
Je hebt er toch twee,eentje om te rijden en een als donor gebruiken.Heb je zo'n chassis toch niet nodig...die had ik al gezien
Ze hebben ook mooie TVP's voor de Savage
Lekker een bakkie neemt,morgen maar weer werken![]()
Je bedoelt Patries heeft gekregen en jij mag meekijken :rolling:![]()
Je hebt er toch twee,eentje om te rijden en een als donor gebruiken.Heb je zo'n chassis toch niet nodig.En je blijft toch met de Baja rijden,dat nitro geklooi wordt je gauw zat :squarewink:
Je hebt er toch twee,eentje om te rijden en een als donor gebruiken.Heb je zo'n chassis toch niet nodig.En je blijft toch met de Baja rijden,dat nitro geklooi wordt je gauw zat :squarewink:
ik overweeg sterk om de Savage's definitief uit de "garage" te halen
vanmiddag alvast maar een advertentietje maken
Dat is een ding wat zeker isAan de Bagha is het prettiger sleutelen
Wel lekkere shocks voor de Savage
![]()
Denk dat ze nagenoeg hetzelfde zijnHebben wel wat weg van mijn Losi ST2 schokbrekers![]()
Goed bezigFnck! Die gasten van Killerrc.com zijn echt onwijs snel met versturen! :shock:
4 dagen geleden besteld in de :usa
![]()
Fnck! Die gasten van Killerrc.com zijn echt onwijs snel met versturen! :shock:
4 dagen geleden besteld in de :usa
![]()
Lekker bijtijds,je vakantie is bijna voorbij.Moet je je nog haasten ook.Lekker hoor , ik zei het van de week toch , hij is supersnel , en geweldige service (ook na verkoop)
Getver , net met elles naar de gamma geweest en een zootje latex en muurverf gehaald , raak ik gvd. nog aan het werk ook in mijn vakantie![]()
![]()
Lekker bijtijds,je vakantie is bijna voorbij.Moet je je nog haasten ook.
Wel slim van elles,ben je lekker bij haar van het weekend![]()
Elles![]()