Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Precies,lekker de spullen naar buiten kan je lekker doorgaan met skilderen.Hoef je niet alles telkens te verplaatsen,en je krijgt nog eens iets nieuws in je interteur :zon: :shock:Als ik de vooruitzichten zo bekijk word het niet anders met het weer de rest van de week incl. het weekend![]()
Precies,lekker de spullen naar buiten kan je lekker doorgaan met skilderen.Hoef je niet alles telkens te verplaatsen,en je krijgt nog eens iets nieuws in je interteur :zon: :shock:![]()
Is het al vrijdag (Burp Met Wielen halen)![]()
Getver , net met elles naar de gamma geweest en een zootje latex en muurverf gehaald , raak ik gvd. nog aan het werk ook in mijn vakantie![]()
![]()
Help,ben een smurf kwijt
ik sta ook lekker te sausen , maar dan wel voor een lekkere dikke meterprijs, tikt lekker aan
![]()
Die ene blauwe zeker ?![]()
\
Nah , Elles weet het nog niet , maar die moet er ook dik voor betalen hoor :rolling:
Denk dat ik da Baja ook maar uit elkaar trek.Kan de kogelkopjes zo door mijn voorste draagarmen heen en weer trekken :shock:
Eerst maar eens kijken of de rear bulkheads nog heb liggen.
(nog niet de alu besteld hoor Kobus)
Denk dat ik da Baja ook maar uit elkaar trek.Kan de kogelkopjes zo door mijn voorste draagarmen heen en weer trekken :shock:
Eerst maar eens kijken of de rear bulkheads nog heb liggen.
(nog niet de alu besteld hoor Kobus)