Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanavond Nieuwe televee opgangen voor pattie, en dan bij Tito helpen met klussen in huis. 2 mensen blij maken dus.:)

Ik heb nog wel een set van die bulk gevallen liggen ;)

Alu gaan we doen als ze in de deal of the day zijn . :cool:
Gaat toch even ebayen,heb eigenlijk geen zin om hem dan weer uit elkaar te halen.
En als ik nu toch ga beginnen met slachten,dan maar weer knap opbouwen :D

hi mark

but sorry to hear of problems with black
ones. i can send some replacements for you

robert

Kijk hier houdt ik van,wat gevraagd wat betreft zwaardere veren voor de bigbore shocks en hoe het kan dat het zwarte kogelhoudertje zo snel bezweek.
En dit krijg je als antwoord :thumbsup: zaak innovative rc

Ik zou hem schuren en polijsten :D

nah , geen zin an , opbouwen en bashen met dat ding. :squarewink:

Dat ziet er heel netjes uit Junkie. Moet je niet met mijn rustler frame doen, dan is ie weg ook :D

lol ;)

INDOORVLIEGENIERS !!

ik heb zojuist de hal te spatterstraat geboekt :p
ff indoor bashen :cool:

ik verwacht ;

ikke
spijker
corby
siggy
dutch pilot
freijn
arjan
knaller ( eerst zien dan geloven ;) )
sleur ( zou nog ff zien )

dus genoeg mensjes ;)

het is zaterdag de 7e van 20;00u tot 22;00 en daarna afpilsen met een frietje in de sporthal pup :cool:

hi mark

but sorry to hear of problems with black
ones. i can send some replacements for you

robert

Kijk hier houdt ik van,wat gevraagd wat betreft zwaardere veren voor de bigbore shocks en hoe het kan dat het zwarte kogelhoudertje zo snel bezweek.
En dit krijg je als antwoord :thumbsup: zaak innovative rc

Dat zijn de lekkere winkeltjes waar je ook nog eens terugkomt ongeacht of ze dan wat duurder zijn als een ander :yes:

nah , geen zin an , opbouwen en bashen met dat ding. :squarewink:

lol ;)

INDOORVLIEGENIERS !!

ik heb zojuist de hal te spatterstraat geboekt :p
ff indoor bashen :cool:

ik verwacht ;

ikke
spijker
corby
siggy
dutch pilot
freijn
arjan
knaller ( eerst zien dan geloven ;) )
sleur ( zo nog ff zien )

dus genoeg mensjes ;)

het is van zaterdag de 7e 20;00u tot 22;00 en daarna afpilsen met een frietje in de sporthal pup :cool:
Count me in.Ik heeft er zin an,een avondje lache gieren brullen.
O klut moet ik nog wel ff een vliegert plakken,licht hier nog een half afgebouwde disk liggen ff gauw afmaken.

lay_slices_03.gif

"Hello Bart,
You paid too much for the shipping cost, the repayment to the value of 2,50 EUR was sent via PayPal.
The goods was send today.
Thanks for your purchase.

Regards
Nora"

Ongelofelijk netjes vind ik dit!
Krijg ik netjes €2,50 retour gestort op mij PayPal rekening en met dit mailtje erbij :thumbsup:

Ik heb via Ebay bij Gedex service een aantal RVS M3x8mm VK inbusboutjes gekocht (€2,39 voor 50 stuks) :shock:

Dat is het inbusboutje wat mijn gas/remhevel op de servo op zijn plek laat zitten. ;)

Weet je het zeker ? Ziet er toch wel stoer uit :cool:

hey walsmans ,hou je ff op met al die bling bling zooi , je maakt me gek ;)
maar je krijgt me niet gek , want ik pleurt gewoon dat wrakalu frame van jou erop en klaar :squarewink:

gaat toch allemaal stuk , ik koop pas weer iets al het stuk is , geen bling meer voor junkie , word hij alleen maar erg zwaar van .
rijden met die handel ! ;)

Ik zal ze nog eens een brief sturen dat ze die dingen eens in deal of the day moeten doen voor ...... $ 40,00 ;)

Die servo troep enzo hebben we nou wel gezien :mad:
Precies :D.Ook een mail heeft gestuurd ;)
Heb net weer een mail gestuurd dat ik dat wel zou waarderen.Meteen de zwarte veren maar besteld,zijn even stugger.Misschien dat die al het bling bling gewicht beter dragen ;)

Precies :D
Heb net weer een mail gestuurd dat ik dat wel zou waarderen.Meteen de zwarte veren maar besteld,zijn even stugger.Misschien dat die al het bling bling gewicht beter dragen ;)

Zal ik maar een set bestellen dan ?

Meestal als ik iets koop , is het een dag of wat later in the deal :mad: ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back