Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
:confused: :confused: :confused:

Vanavond Nieuwe televee opgangen voor pattie, en dan bij Tito helpen met klussen in huis. 2 mensen blij maken dus.:)

Vanavond lekker met Tito samen gepeeld met de autootjes:)

Hij met zijn Ho Bao Hyper 7 :shock: En ik met de Rusty;)

Ook ben ik even langs de skatebanen gereden in Beverwijk en Heemskerk. Ik zie wel potentie in die in Heemskerk. Lijkt me erg leuk om een dagje te gaan jumpen daar.

Ik heb besloten om 4 stuks Van deze te nemen:
Badlands 2.2" All Terrain Truck Tires (2) for Front or Rear

En andere gearing in combinatie met 3S lipo's.

Goeiemorgen verder :yes:

Goedemorgen , eerst een paar bakken koffie en dan straks wat lampen van het plafond trekken , hier en daar wat schuiven met meubelen , her en der een pluk afdekfolie overheen gooien en dan het plafond lekker onder klodderen ;)

@Junkie: Kun je voor a.s. zaterdagavond wat minder wind bestellen? Ik ben heel bang dat als we met de foampies naar de deur lopen, deze al stuk zijn voordat we binnen zijn lol.

Goedemorgen , eerst een paar bakken koffie en dan straks wat lampen van het plafond trekken , hier en daar wat schuiven met meubelen , her en der een pluk afdekfolie overheen gooien en dan het plafond lekker onder klodderen ;)

Nou, volgens mij is het boven klodderen :rolling:

Net zoiets als deze, dit is onder bubbelen dan ....

Fishing under ice on Vimeo

@Junkie: Kun je voor a.s. zaterdagavond wat minder wind bestellen? Ik ben heel bang dat als we met de foampies naar de deur lopen, deze al stuk zijn voordat we binnen zijn lol.

Geen last van ,wij hebben geen wedstrijd vliegers ,ik denk dat tijdens het vliegen er meer schade optreed:cool:

Oja dat kan je zien he was ik ff vergeten.
Ben eerder naar huis gegaan sterf van de pijn in me rug,ik zou ff een moer van een laadkraan losdraaien met een sleutel en een lange pijp,schoot het hele zooitje los.
Ik kon gelijk niet meer lopen.
Bij thuis komst lagen er wel twee pakketjes op tafel JOEPIE.
Elcon clutch en draagarmen,Proline velgen flyweel outerware en een dak van een baja 5t.

Dus heb je weer verkanzie nu:D genoeg tijd om aan de baha te sleutelen ;)

Serieus: Hoop dat het snel beter gaat.

Oja dat kan je zien he was ik ff vergeten.
Ben eerder naar huis gegaan sterf van de pijn in me rug,ik zou ff een moer van een laadkraan losdraaien met een sleutel en een lange pijp,schoot het hele zooitje los.
Ik kon gelijk niet meer lopen.
Elcon clutch en draagarmen,Proline velgen flyweel outerware en een dak van een baja 5t.

Geen sleutel 13 gok ik zomaar, maar eerder iets van sleutel 50 ofzo :confused:

Net een mail gehad van die groen baret:
Dear Customer:
The correct Afterburner pipe will be sent to you by tomorrow. I will send you the tracking number once it is shipped. I will also give you instructions on what to do with the dual exhaust you received.

We apologize for this inconvenience.

Ik weet wel wat jij er mee wilt doen Dre :)

Ergens daar stoppen waar het niet snel gevonden wordt :rolling:

Doet het leed snel verzachten of wat? :yes: Spontaan was de pijn weg en nu weer lekker sleutelen (met maximaal 23mm). :mrgreen:

En uh, was jij niet laatst 12,5 jaar in dienst? Waar blijft mijn gebakje?

Ik weet wel wat jij er mee wilt doen Dre :)

Ergens daar stoppen waar het niet snel gevonden wordt :rolling:
Dat gaat een DP'tje worden. 8O :? :lol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back