junkie rc
Forum veteraan
Verder gaat met knutselen
ach , ik ben ook lekker bezig , nog even gekeken of ik nog kan vliegen

Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Verder gaat met knutselen
ach , ik ben ook lekker bezig , nog even gekeken of ik nog kan vliegen
Bestel wel een verse,waren aan de binnenkant eraf.Niet aan de trekstarter kant.Is ook een gat geslagen in het vliegwielhuisGewoon contra er ook afbreken krijg je vanzelf een lightened vliegwiel![]()
Yep, je herkomst kun je niet verloochenen. :nooo:Je bent en blijft een Hoogtijgert, die indoortroep is te fragiel voor je rijgedrag![]()
Je kunt zondag zo meedoen aan de F3P.ach , ik ben ook lekker bezig , nog even gekeken of ik nog kan vliegen![]()
Bestel wel een verse,waren aan de binnenkant eraf.Niet aan de trekstarter kant.Is ook een gat geslagen in het vliegwielhuis
Knap hoor! Zo zonder een touwtje!
Godnondeju! Net op de bank in slaap geflikkerd. Nog ff snel op zolder vliegertjes in orde maken voor morgenavond...
Je kunt zondag zo meedoen aan de F3P.![]()
![]()
Je hoeft maar 3x 2 minuten te vliegen. Er zijn heel veel laders aanwezig dus ik zie geen beperking. Het is weekend, dus gaar kun je niet zijn.nee , want zaterdag avond zijn al mijn lipo's leeg
volgende keer dan maar![]()
Je kunt zondag zo meedoen aan de F3P.![]()
![]()
Ja, kom werk even pintje halen. :celebrate:Hoe laat/vroeg kom je mij zondag oppikken? Of ben je morgen ook op de nieuwjaarsdeceptie van de ACH?
En toen... waar waren mijn 2S accu's ookweer??!! Damn! Wordt nog zoeken ook op de vrijdagavond![]()
Je hoeft maar 3x 2 minuten te vliegen. Er zijn heel veel laders aanwezig dus ik zie geen beperking. Het is weekend, dus gaar kun je niet zijn.![]()
Ik ga maar op zoek naar een knappe TamTech, die waren tenminste degelijk. :rolling:
Hoe laat/vroeg kom je mij zondag oppikken? Of ben je morgen ook op de nieuwjaarsdeceptie van de ACH?
Dat was nog beschaafd. Later die winter ging het er veel heftiger aan toe. En alles wat er aan mankeerde was een krom pennetje van de voorwielophanging. :? :lol:lachede goede oude tijd , en de tamtech's waren idd hufterproof .
moet de tamtech ook nog ergens hebben liggen .
@Junkie (of anderen die zaterdag indoor vliegen). Kan ik wat accu's lenen van hullie om mee te vliegen? Ik zal wel m'n laadstation meenemen..
Ik kan nergens mijn 2S accu's meer vinden. Echt gewoon nergens
Ga zo maar even wat nieuwe bestellen maar denk![]()