Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeg dat en het rijdt fantastisch. Iederen die wat te klagen heeft over een automaat moet maar eens een rondje mee.

Ik dacht er tot voor kort ook zo over maar ben helemaal om.

*ouwelullenbakken vond ik het vroeger altijd*

*zich een ouwe lul voelt*

EZrun is goed man. Maar ik twijfel nog of ik niet een andere motor moet aanschaffen. Ik heb nu de 8.5T 4000KV. Hij trekt wheelies nu maar ik wil hem nog aggresiever. Eventueel 3S. maar dan denk ik dat ik terug ga in KV. Dus mischien een 2500KV voor 3S. erop. Zo heb ik meer power meer efficientie en koelere electronica.

Burp rijd goed he zo'n automaat ,ik wou ook wel maar mijn meissie niet.Die van BMW en Mercedes zijn wel top qua schakelen.

lol , wat kijk ik lief :p

WAS WEER TOPPIE :p

was erg gezellig en nog best druk ook , ff wennen aan het vliegen , veel uit trimmen en afstellen , en daarna weer erg lekker gebashed in da air .

geebee is echt leuk , ik denk dat ik daar een grotere versie van ga maken met nog wat meer power .

en de donuts deluxe is echt de bwm onder de vliegers hoor , wat vliegt die strak nadat je met een gare clik hebt gevlogen :cool:

zeker weer voor herhaling vatbaar , en het na ouwenelen in de kroeg onder het genot van bitterballen /friet en bier is was net zo leuk als het vliegen zelf :D

volgende datum staat al vast :squarewink:

welterusten

Zeker gezellig. Heb 3 filmpjes gemaakt, staan in da upload. Foto's bij deze;

In de kleedkamer....
IMAG0249.jpg

In de lucht...
IMAG0250.jpg

Buiten ouwenelen...
IMAG0252.jpg

Oh en een mooie picture van mijn Pipercub in wording... (jaja, 3cc twin!!)
IMAG0246.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back