Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Burp rijd goed he zo'n automaat ,ik wou ook wel maar mijn meissie niet.Die van BMW en Mercedes zijn wel top qua schakelen.

:yes:Net wat Burp zegt , je ziet aan de toerenteller dat ie schakelt , voor de rest lijkt het variomatic ;) (kan ook bijna niet anders met 450 Nm.) :D

Elles vond het ook hélemaal niks zo'n automaat , maar nu ze er een paar keer in gereden heeft begint ze daar toch wel op terug te komen :p

En nu ga ik naar bed , net een klein bruilofts feestje gehad en ik heb geloof ik zo'n 20 minuten nodig gehad om dit te typen :rolleyes:

Oh en Edwin 68 , gewoon hier posten , maar niet meteen op je teentjes getrapt zijn als er een keer "gezeken" word over vliegtuigen , anders moet je echt alle andere delen nog eens nalezen , dan begrijp je de essentie van dit draadje wel ;) :D

Oh en nog wat , wil je als je iemand quote , jou tekst daaronder zetten , dat leest iets makkelijker ;) :D

En nu ga ik echt naar bed :bye:

Oh en Edwin 68 , gewoon hier posten , maar niet meteen op je teentjes getrapt zijn als er een keer "gezeken" word over vliegtuigen , anders moet je echt alle andere delen nog eens nalezen , dan begrijp je de essentie van dit draadje wel ;) :D

Oh en nog wat , wil je als je iemand quote , jou tekst daaronder zetten , dat leest iets makkelijker ;) :D

En nu ga ik echt naar bed :bye:
ik ben nou eenmaal een gevoelig type...........
In het vervolg ga ik gewoon terugzeiken over die speelgoedautootjes van jullie:D

Eronder gepost; zo beter??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back