Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij durft het ook niet te vragen he ? :rolleyes: :D

tegen mij kan ze geen nee zeggen , wedden ? :D

zo , ook even met mijn vlieg baja de xtra bezig , daar is de auto baja maar een kleintje bij :smile:

even het crrc pro 26 cc benzine blok erop geknutseld , straks de ontsteking erop .
kan hij weer los als het veld weer gangbaar is .

xtra001.jpg

xtra003-1.jpg

*biertje 3 wegtikt , komt lekker binnen :celebrate:

Clutcbell houder erop,draait die slappe rvs zooi door.Zit te kijken zit mijn clutchbell er nog niet op.
Lekker uitgeboord die zooi en een beetje dremel werk.Zit bijna weer in elkaar,dan maar kijken of ie starten wil,met het nieuwe blokje erop.
Hij staat er weer als nieuw bij :D
Als Junkie 10 saucijzenbroodjes maakt is ie net zo gaar als de broodjes zelf ;)

Hij durft Elles niet te bellen :rainbow1:
Maar goed neem wel weer erwtensoep mee,heb nog twee blikken :D

Zo nieuwe bedje komt volgende week :banana:,werd nog niet afgeleverd omdat ze de hoeslakens nog niet hadden in het distrubietie centrum :confused:
Gezegd dat we die wel oppikken in Beverwijk (waar we het bedje besteld hadden),hadden ze zelf nog niet verzonnen :hammer:.En zo ineens wordt ie donderdag de 19e bezorgd.Zou in week 50 vorig jaar geleverd worden :mad:

Ik zit met verbazing te lezen hier, dat volwasse mensen ''ruzien'' over waar we, de vraag waar we indoor gaan vliegen, posten. Al dat gekibbel over ik lees daar niet en ik daar niet, LEKKER PUH!!!! Dat is toch niet gezond meer. IK heb in beide draadjes vanmiddag gepost wat te doen ( naam bij datum zetten en doorplakken) en zo gaan we het doen ook. Als iedereen dat even doet weet ik binnen een dag welke datum het gaat worden. Je mag ook 2 data of meer gebruiken, Dan weet ik tenminste wanneer iedereen kan en wil.

De mensen die het regelen doen het nooit goed,je was gewaarschuwd.
Arjan had dat probleem,ragger had het ,Junkie heeft het en jij nou ook.

het is geen probleem, de mensen die op die data''s zeggen er te zijn en zonder afmelding niet komen, die moeten gewoon lappen, en als je tekort mensen hebt, en diegene die er wel zijn kunnen lekker veel vliegen, alleen je betaalt wat meer.

het is geen probleem, de mensen die op die data''s zeggen er te zijn en zonder afmelding niet komen, die moeten gewoon lappen, en als je tekort mensen hebt, en diegene die er wel zijn kunnen lekker veel vliegen, alleen je betaalt wat meer.

Organiseer jij het dan even.........Valt niet mee een kleuterklasje mee op schoolreisje nemen.....

+1
er waren al een heel stel mensen die het wel zagen zitten, en uitgezonderd Gorby, is dat volgens mij niet gewijzigd toch??

Goed dan ligt het aan mij, ook goed.:thumbsup:

Kris neemt het over van mij. Kris; succes ermee. Door al dat geleuter heb ik niet eens zin meer om met die kleuters in een hal te gaan staan. Ik ga deze week gewoon weer lekker naar de MACH.

Dat klopt,maar zo bedoel ik het ook niet.
Als je iets geregeld hebt en willen er opeens altijd weer meer mensen en die moet je dan teleurstellen,of als puntje bij paaltje komt heb ineens mensen te kort,of er zijn mensen(van de vaste groep zeg maar)die dan een wedstrijd hebben(dat gaat voor dat snap ik)of er is een feestavond ,etc etc.
Zo is er altijd wel wat,ik heb dat zelf namelijk ook,kijk maar de vergaringen,voor 20:00 uur ga ik al niet redden.
Als het later word dan een uur of tien gaat ook niet,zo hebben we dus allemaal wat.
Snappie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back