Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga die 29cc maar verder opleuken ga nu de zuiger dremelateren.

Ga je zoiets ervan maken ? :D

!BeHMzEQBGk~$(KGrHqQH-DQErgL3O-cqBK740FnjUw~~_3.JPG

@ Junkie , dit niks voor jou voorop één van je planes ?

zekers leuk , als jij die mij wil schenken ,vind ik dat best lief :D

maar nee , die moet op nog grotere kisten dan ik al heb , laat ik eerst maar eens mijn extra on smoke goed leren kennen , dat duurt wel ff .
ik heb ook mijn cap21 nog en de xtra , allemaal leuke kisten , misschien over een paar jaar grotere kisten , maar ik vind het wel best zo voorlopig ;)
Jij biedt altijd te weinig ;),leer eerst maar eens sirieus bieden,200 ongezien ppffffffffffff

ik bied 201 Euro , ook ongezien :cool:

Cillinder ook nog maar eens te grazen genomen spoelpoorten gelijk gemaakt en alle overtollige randjes weggehaald.

jij hebt tenminste nog zin om te klooien , ik heb heels geen zin om de xtra af te bouwen , rotwerk , moet nog de tank inbouwen , gas kabel maken , ontsteking unit wegwerken ,enz .

maar er zit geen haast bij , het veld is voorlopig toch niet gangbaar voor stijgen/landen en lopen in de prut tot je knieen :xmas: ;)

Heeft hier nog een hele liggen :D
De Baja gaat de deur niet uit,dan laat ik hem hier wel staan tot dat ik weer zin krijg om te rijden.
Krijgt er toch niks voor,al dat oude ijzer

je hebt nog vrijdag en zaterdag om hem te fixen , zondag ht bash :D, en ik verwacht wel lekkere soep ;)

en anders breng je dat oude ijzer maar langs , ik krijg hem wel aan de praat .

je hebt nog vrijdag en zaterdag om hem te fixen , zondag ht bash :D, en ik verwacht wel lekkere soep ;)

en anders breng je dat oude ijzer maar langs , ik krijg hem wel aan de praat .
Morgen een uur of 11:30 klaar,even douchen kappertje pakken(vrouw des huizes dat is) pasfoto's maken voor id kaart en nieuw rijbewijs.Dus 13:00 moeten we het opnieuw kunnen proberen.En anders de oude 29cc erop van Sleur die deed het nog dat ik hem eraf haalde.
Zaterdag morgen twee klussen opnemen daarna kastjes oppikken bij Ikea en nog twee kindervergaardagen,dus zaterdag avond zijn we in de gloria :mrgreen: :celebrate: :proost: :celebrate:
En anders maar geen bash,komen nog meer weekeinden :D

Morgen een uur of 11:30 klaar,even douchen kappertje pakken(vrouw des huizes dat is) pasfoto's maken voor id kaart en nieuw rijbewijs.Dus 13:00 moeten we het opnieuw kunnen proberen.En anders de oude 29cc erop van Sleur die deed het nog dat ik hem eraf haalde.
Zaterdag morgen twee klussen opnemen daarna kastjes oppikken bij Ikea en nog twee kindervergaardagen,dus zaterdag avond zijn we in de gloria :mrgreen: :celebrate: :proost: :celebrate:
En anders maar geen bash,komen nog meer weekeinden :D

dus we zien je zondag ;)

Yep, over de blanco kap heengeplakt ;)
Ziet er geweldig uit op dat paarse chassis ;)

goed bezig :p

zoooo , nog een dagie klooien en dan weekend :squarewink:

word ook een druk weekend , zaterdag even wat badkamerspul uitzoeken , volgende week maandag gaan ze mijn badkamer vernieuwen /pimpen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back