Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik ga die 29cc maar verder opleuken ga nu de zuiger dremelateren.
Ja dat wel.Maar heb er nu een nieuwe vonkenopwekker op gezet(bobine)Doet ie wel fonken?
Iemand een Baja kopen,graf ding start niet
![]()
Mot -ie kosten?:lol:
Jij biedt altijd te weinigJammer joh , maar ik ben eerste koper![]()
Ongeveer maar dan de gaatjes iets kleiner en verspringend ik wil niet in één keer al mijn onderdruk kwijt ook de onderkant van de zuiger iets aangepast zodat hij iets eerder aanzuigt en hij is lichter geworden.Ga je zoiets ervan maken ?
![]()
@ Junkie , dit niks voor jou voorop één van je planes ?
Jij biedt altijd te weinig,leer eerst maar eens sirieus bieden,200 ongezien ppffffffffffff
Cillinder ook nog maar eens te grazen genomen spoelpoorten gelijk gemaakt en alle overtollige randjes weggehaald.
Heeft hier nog een hele liggenMaar ik sloop net wel mijn flexibele as van de dremel![]()
Heeft hier nog een hele liggen
De Baja gaat de deur niet uit,dan laat ik hem hier wel staan tot dat ik weer zin krijg om te rijden.
Krijgt er toch niks voor,al dat oude ijzer
Morgen een uur of 11:30 klaar,even douchen kappertje pakken(vrouw des huizes dat is) pasfoto's maken voor id kaart en nieuw rijbewijs.Dus 13:00 moeten we het opnieuw kunnen proberen.En anders de oude 29cc erop van Sleur die deed het nog dat ik hem eraf haalde.je hebt nog vrijdag en zaterdag om hem te fixen , zondag ht bash, en ik verwacht wel lekkere soep
en anders breng je dat oude ijzer maar langs , ik krijg hem wel aan de praat .
Ga je hem zo over de blanco kap heen plakken dan ?
Morgen een uur of 11:30 klaar,even douchen kappertje pakken(vrouw des huizes dat is) pasfoto's maken voor id kaart en nieuw rijbewijs.Dus 13:00 moeten we het opnieuw kunnen proberen.En anders de oude 29cc erop van Sleur die deed het nog dat ik hem eraf haalde.
Zaterdag morgen twee klussen opnemen daarna kastjes oppikken bij Ikea en nog twee kindervergaardagen,dus zaterdag avond zijn we in de gloria:celebrate:
roost: :celebrate:
En anders maar geen bash,komen nog meer weekeinden![]()
Yep, over de blanco kap heengeplakt
Ziet er geweldig uit op dat paarse chassis![]()