Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb vanmiddag de achterwielen uit elkaar gehaald , schoongemaakt en gedroogd , straks de inlays en binnenkant van de banden intapen en weer monteren , toch maar geen siliconen kit omdat ik bang ben dat ik dan straks mijn velgen niet netjes meer uit elkaar krijg .

Dat drogen is nog een heel klusje , eerst het meeste eruit knijpen , dan een zootje keukenpapier op de grond , inlay erop keuken papier er overheen , dan erop staan en dat een paar keer herhalen en dan nog een hele tijd fóhnen :(

Ik heb vanmiddag de achterwielen uit elkaar gehaald , schoongemaakt en gedroogd , straks de inlays en binnenkant van de banden intapen en weer monteren , toch maar geen siliconen kit omdat ik bang ben dat ik dan straks mijn velgen niet netjes meer uit elkaar krijg .

Dat drogen is nog een heel klusje , eerst het meeste eruit knijpen , dan een zootje keukenpapier op de grond , inlay erop keuken papier er overheen , dan erop staan en dat een paar keer herhalen en dan nog een hele tijd fóhnen :(

die inserts gewoon in een katoenen doek uitpersen , dan gewoon laten drogen , als de banden er niet omheen zitten drogen ze wel .

ik gaat in iig nooit meer water in contact laten komen met de baja banden , echt niet leuk :mad:

hebben jullie ervaring met silverbackrc velgen ?
deze heeft krc racing , hij beweert dat ze sterker zijn dan die van hpi .

bij goedkeuring van hullie ga ik ze bestolen

die inserts gewoon in een katoenen doek uitpersen , dan gewoon laten drogen , als de banden er niet omheen zitten drogen ze wel .

ik gaat in iig nooit meer water in contact laten komen met de baja banden , echt niet leuk :mad:

hebben jullie ervaring met silverbackrc velgen ?
deze heeft krc racing , hij beweert dat ze sterker zijn dan die van hpi .

bij goedkeuring van hullie ga ik ze bestolen

Dar zou best kunnen , maar dat duurt me te lang , als ik ermee bezig ben moet het nu en niet morgen ;)

Silverback weet ik niets van , wel dat de usa boys ze veel hebben .

Dar zou best kunnen , maar dat duurt me te lang , als ik ermee bezig ben moet het nu en niet morgen ;)

Silverback weet ik niets van , wel dat de usa boys ze veel hebben .
De schroefjes om je velgringen vast te zetten van Silverback :thumbsup:,komen geen Hpi schroefjes meer in :nooo:

De schroefjes om je velgringen vast te zetten van Silverback :thumbsup:,komen geen Hpi schroefjes meer in :nooo:

klopt , die komen vanzelf los , ik heb nu langere gemonteerd , die zaten in de screwkit voor de baja

Nou wat let je ?

Alleen met jou geluk zal het wel 2018 worden voor je hem hebt . :rolling:

mooi ,dan organiseer ik wel weer een ht bash eind 2018 :D

heb ik zeker wel weer zin om te rijden :)

Zo vandaag even een nieuwe dempert gemaakt gelijk maar even oogjes eraan gelast zodat ik hem veertjes vast kan zetten.Ga nu toch de zuigert maar weer veranderen.

Ik denk beter.Ze lopen er niet uit ;)

Net de velgen en banden weer herenigd , maar tot nu toe geen problemen met de prolines :D

Zo vandaag even een nieuwe dempert gemaakt gelijk maar even oogjes eraan gelast zodat ik hem veertjes vast kan zetten.Ga nu toch de zuigert maar weer veranderen.

Had je er nou gaatjes in geboord of had je hem uitgefreesd ?

Want bij de ene tuner zie je er gaatjes inzitten en bij de ander zijn er weer redelijke stukken uit gefreesd :confused:

Na de harde koprol van gisteren toch iets meer schade opgelopen dan alleen het tab-end en een dogbone.
Kom zojuist tot de ontdekking dat ook mijn stuurservo doorgebrand is :( :(

Heb hem zojuist even opengehaald, het rook erg branderig.
Even een servotester aangesloten om wat te checken, toen kwam de rook eruit en ik verbrande bijna mijn klauwen :(

Ik ben er even klaar mee tot :xmas:

Na de harde koprol van gisteren toch iets meer schade opgelopen dan alleen het tab-end en een dogbone.
Kom zojuist tot de ontdekking dat ook mijn stuurservo doorgebrand is :( :(

Heb hem zojuist even opengehaald, het rook erg branderig.
Even een servotester aangesloten om wat te checken, toen kwam de rook eruit en ik verbrande bijna mijn klauwen :(

Ik ben er even klaar mee tot :xmas:

Dat krijg je ervan als je als een malle op dat steentjes pad heen en weer vliegt , je moet ook gewoon op het zand blijven , is de landing veel zachter ;)

Voor de rest wel k#t natuurlijk , schade is nooit leuk :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back