Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat wil je er max. voor uitgeven dan ?

welke baja bedoel je ?

zoals die ss zonder banden en blok lijkt me 300E wel genoeg .
ik kocht mijn vrijwel nieuwe ss voor 600 euro incl spectrum zender , dan ga ik geen 600e uitgeven voor dezelfde auto zonder blok en banden /zender :???:

en die 5T daar wil ik wel 300e voor geven , maar een ouwe 5b die lekker afgeragd is zoek ik eigenlijk , lekker opknappen ;)

welke baja bedoel je ?

zoals die ss zonder banden en blok lijkt me 300E wel genoeg .
ik kocht mijn vrijwel nieuwe ss voor 600 euro incl spectrum zender , dan ga ik geen 600e uitgeven voor dezelfde auto zonder blok en banden /zender :???:

en die 5T daar wil ik wel 300e voor geven , maar een ouwe 5b die lekker afgeragd is zoek ik eigenlijk , lekker opknappen ;)

Oke , kijk je ook op e-bay ?

Your item was processed through our ISC SAN FRANCISCO (USPS) facility on January 18, 2012 at 10:39 am. The item is currently in transit to the destination.

Nou nog 3 weken voor dat het door de douane is ;)

Your item was processed through our ISC SAN FRANCISCO (USPS) facility on January 18, 2012 at 10:39 am. The item is currently in transit to the destination.

Nou nog 3 weken voor dat het door de douane is ;)

Of het is Zaterdag , ding dong ;)

Ook wel meegemaakt met een redelijk grote doos , maar ook weleens 5 weken gewacht op een envelop :rolleyes:

Vanmiddag nog op discovery gezien hoe het bij ups gaat , en dan zou je toch denken dat het met een dag of drie op je mat ligt :confused:

Anders doe je die 5T voor mij kopen skildertje, en dan op afbetaling ikke kopen?
15 euro per maand is best schappelijk toch? :rolling:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back