snoeksel
Forum veteraan
Ik hoop dat je morgen een hele pot verf bij een klant door de huiskamer laat flikkeren![]()
Het liefst bordeaux rode verf op hoogpolig wit tapijt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik hoop dat je morgen een hele pot verf bij een klant door de huiskamer laat flikkeren![]()
hey ,er zijn dus meer van ons soort draadjes ? :smile:
hey ,jij weer hier ?
nee , er kunnen er maar weinig rijden dit weekend en bovendien is het geen lekker weertje aankomend weekend .
en mijn bajalien wacht op velgen.
siggy , jij weet vast wel een baja voor mij te vinden voor 300 e , mag vies ,lelijk en gaar zijn![]()
MIj missen jullie toch niet![]()
Kunnen ze wel,alleen de douane hier zit zich te verlekkeren op al die invoerrechten.En dan duurt het drie weken![]()
Hey Junkie veel bling,weinig gewicht![]()
Het liefst bordeaux rode verf op hoogpolig wit tapijt![]()
Ik verhandel / regel of verkoop niks meer aan club-leden
Voor je het weet word je voor leugenaar of oplichter uitgemaakt
Wel hoor lieverd
Stelletje aasgieren zijn het![]()
Ik verhandel / regel of verkoop niks meer aan club-leden
Voor je het weet word je voor leugenaar of oplichter uitgemaakt![]()
Ach we weten dat we het moeten betalen,tis alleen jammer dat het zo vaak zo lang duurt voordat ze het doorlaten.Of ze laten het door en de TNT is zo langzaam.Daarom zijn er verscheidene winkels overgestapt naar de DPDStelletje aasgieren zijn het![]()
Was net even te laatheb ik al , zit op het blok wat ik van burp heb
behalve die zijdeksel , die is uit 1 stuk alu gevreesd![]()
Was net even te laat,vind dat rode zeer gaaf
![]()
Was net even te laat,vind dat rode zeer gaaf
![]()
Dat snap ik,wacht nog maar even met stralen.Dat geduld heb je wel heis ook mooi ,en uit 1 stuk gevreesd
je mag hem best ruilen met jouw gepolijste versie ,dat gun ik je graag , want anders zou ik het rode eraf stralen ,en dat is zonde dus kan hij beter naar jou
maar 1 probleempje is dat het een zijdeksel van een fg is ,dus hij heeft niet de 2 pootjes met tap erin zodat je hem op je onderplaat kan schroeven .
dan moet je dus ook de motorsteun gebruiken die er nu opzit , dat betekend dat je 2 gaten in je onderplaat moet boren zodat daar de steun op komt .
snapie ?
Dat lieg je!Voor je het weet word je voor leugenaar uitgemaakt
Dat snap ik,wacht nog maar even met stralen.Dat geduld heb je wel he.Wil dat nog wel eens even van dichtbij bekijken
Denk dat het wel gaaf staat bij dat wit
Ik trek zowat me klauwen kapot aan bajalinetje zoveel compressie heeft ze.
Gelijk maar me Baja er ook bij doen,je vroeg die verchroomde kap en is inmiddels al een halve baja aan het wordenzal zeker goed staan bij jouw baja , en de bloksteun is ook mooi bling
krijg je de alu rode trekstarter er ook bij .
wat ik nodig heb is dat vierkant gietstuk v/h blok waar je clutchbellholder op vast komt .
bij het zenoah blok zit er een snelwissel systeem , wat ook weer voor fg is
en ik heb een bobine nodig met bougiedop en het killswitch knopje
wellicht kunnen we het 1 en ander ruilen
hier een close up .
ik had bij een evt extra baja gewoon deze deksel gebruikt en dan de motorsteun overgezet op de onderplaat v/d baja , gaat wel lukken .
dus lukt jouw ook wel
![]()
Gelijk maar me Baja er ook bij doen,je vroeg die verchroomde kap en is inmiddels al een halve baja aan het worden![]()