marcelsiggery
Forum veteraan
Heb je hem zwart of chrome besteld![]()
Ik heb de mooiste bumper die er is

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb je hem zwart of chrome besteld![]()
Is wel rete gaaf,maar het stukje vanaf de tankdop tot achter is door gescheurdPaars ? Paars ?
Zie je wel,je hebt ze op de zwarte markt in B,wijk gehaald,je hebt net zo een praatje![]()
Omdat een aantal niet op het Ijmonddraadje zitten en ik jullie de pret toch niet wil ontnemen.. Ik heb vandaag een Extra 330L gekocht (Junkie: Deze zomer 2 extra's minimaal!)
![]()
Junkie,kunnen we al douchen![]()
Is wel rete gaaf,maar het stukje vanaf de tankdop tot achter is door gescheurd![]()
Heb die paarse weggegooid omdat ie toch stuk wasWij zijn 1 van de weinigen die paars mooi vinden geloof ik![]()
Heb die paarse weggegooid omdat ie toch stuk was.
Maar als ik er weer een neem weer paars en dan de undertray wit met hele fijne paarse striping
Dat zwart wordt hem niet,maar wil die kap van jou er eens op zien![]()
Denk dat dat wel gaaf staat,zal zo wel eens een pica plaatsen van die zwarte kap met witte onderkant.Ik vind het niksDat kan toch ?![]()
Werkt helemaal super die timing advance key hij gaat echt als een malloot.
Ik kan het iedereen aanraden,om het niet te doen,hij gaat echt als een malle maar is zowat niet te starten, je trekt je klauwen echt kapot je moet al met veel gewicht op de baja gaan staan en dan dan moet je flink aan het touwtje scheuren ik was bang dat ik de hele boel aan gort zou trekken.
Ik gaat het nu maar met een gewone proberen.
Geen idee ik heb maar wat gegokt.Hoeveel graden had je nu dan ?
Dus als iemand die key wil proberen ik heb hem liggen.
Is goed ,zal hem goed bewaren dat %%*&_*_))% ding.Neem maar mee de volgende keer , ik wil het welleens proberen![]()
Geen idee ik heb maar wat gegokt.
Zal dit weekend een wastobbe met een harde borstel worden denk?![]()
Junkie,kunnen we al douchen![]()