marcelsiggery
Forum veteraan
Of oppiken op de terugweg,blij dat wij niet een hogere school genoten hebben kerel![]()
Precies, wij zijn wijs geboren

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Of oppiken op de terugweg,blij dat wij niet een hogere school genoten hebben kerel![]()
Oeps ik had iets meer,maar nu heeft ik het Snoek syndroom, ze wil met geen mogelijk meer aan de praat![]()
En dan wil je een land selecteren en zie je alleen Oostenrijk en Duitsland
Zal er eens een mailtje aan wagen.
Hoe hard wil jij in gods naam gaan met die 23 cc?
Hij gaat al als een Jekko![]()
Voorlopig doet ze helegaar niets nada nopes!Heeel veel harder gaat ie er niet door , hij trekt alleen als een debiel![]()
Dat wel maar hij trekt niet.Hoe hard wil jij in gods naam gaan met die 23 cc?
Hij gaat al als een Jekko![]()
Ik denk als je iets meer paars accenten in de undertray aanbrengt dat het best mooi is , icm. de witte velgen .
Voorlopig doet ze helegaar niets nada nopes!
De standaard 26cc van mij ging ook altijd lekker,alleen de laatste tijd zat er geen puf meer in.Laatst nog met Kobus over gehad,maar denk dat die ook wel een litertje of 40 voor zijn kiezen heeft gehad.Nooit wat aan gedaanhullie klooien teveel aan die blokken , ik heb nog nooit een motorfail gehad , niet met mijn vorige baja ,ook niet met de huidige , ik laat hem lekker zo als hij is , gewoon goed![]()
Precies,en anders komt ie maar even langs.Dan lossen we het opGewoon net als Snoeksel gedaan heeft , alles vervangen en ruilen met elkaar en dan doet ze het vanzelf weer![]()
Heb jij de smiley sites ontdekt ?![]()
De standaard 26cc van mij ging ook altijd lekker,alleen de laatste tijd zat er geen puf meer in.Laatst nog met Kobus over gehad,maar denk dat die ook wel een litertje of 40 voor zijn kiezen heeft gehad.Nooit wat aan gedaan.Nu gaat ie uit elkaar en komt de 29cc erop en dan zien we wel weer
![]()
Staat je nest in je bouwhokIk ga naar me nest, ben het goed zat!
![]()
tja , uiteindelijk raken de blokjes gaar![]()
![]()
Staat je nest in je bouwhok,Je bent nog aan het rommelen he,je kan het niet uitstaan
![]()
Gaat lekker even rijden zondag hier,lekker rustig aan geen gekkigheid en maar 3 min rijden van da house.Heerlijk,denk dat ik je nog wel even bel siggy,mag dat
![]()