Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben not dead maar baal als een stekker.
USA,NO.
HK,NO.
Godsamme wat duurt dat lang tegenwoordig,als ik spullen nodig heb voor volgend winter seizoen mag ik nu wel alvast gaan bestellen.

komt wel goed , als je er niet meer aan denkt komen de pakketjes ineens binnen , dat had ik vandaag ;)

wat heb je nodig ? , als je voor het weekend spullen nodig hebt , heb ik hier genoeg spul wat ik van de donor baja kan trekken ;)

komt wel goed , als je er niet meer aan denkt komen de pakketjes ineens binnen , dat had ik vandaag ;)

wat heb je nodig ? , als je voor het weekend spullen nodig hebt , heb ik hier genoeg spul wat ik van de donor baja kan trekken ;)
Voor het weekend heeft ik wel spullen ik kan gewoon rijden.

Is het wat voor je ?

Volgens mij niet echt duur ?

@ Gorby , hoe is het met Henk hel zijn auto ?

Ik kwam er vandaag bij toeval achter dat henk de vader van patrick is ;)

Dat is ook een wereld van verschil 8-O
Kraan zit weer bijna in elkaar ,vroeger werkte zijn andere zoon ook bij ons.
Toen hadden we drie van die gasten.

Is het wat voor je ?

Volgens mij niet echt duur ?

@ Gorby , hoe is het met Henk hel zijn auto ?

Ik kwam er vandaag bij toeval achter dat henk de vader van patrick is ;)

Dat is ook een wereld van verschil 8-O

En Patrick is je zoon? :D

Ja, ik bestel er wel 10 bij hem.

Kraan zit weer bijna in elkaar ,vroeger werkte zijn andere zoon ook bij ons.
Toen hadden we drie van die gasten.

Ja , die zit nou bij vrijbloed op de auto , is net zo'n eik.... als zijn vader . :mad:

Ik vind Patrick heel anders , ik zei dat vanmiddag ook tegen hem en hij moest er wel om lachen , hij hoorde het vaker zei hij ;)

Voor het weekend heeft ik wel spullen ik kan gewoon rijden.

oh dan is het goed ;)

Not dead,had even andere bezigheden :D

oh ,dan is het goed ;)

net ff de newbee baja gestript , en ik kwam veel gras tegen , dat verklaard waarom hij in zo'n goede staat is en gebruikt waar hij voor bedoeld is ... GRAS !! ;)

op gras slijt een baja niet echt , ook weinig bobbels en zand .

wel lekker om er aan te knutselen .

snoek ; had jij nog zo'n gepolijste zijdeksel ? ik heb hier nog een prachtig zwart exemplaar ;)

iemand nog een dominator uitlaat nodig , incl eind demper ?, alles nieuw , anders zet ik hem op het verkoop forum .

Ik denk dat ik hier maar op reageer ben dat wachten goed zat, en het is toch altijd jantandjes weer hier.

lol :D

niet zo janken , je kan rijden , dus niets aan de hand , zondag weer lekker bashen wat mij betreft , dogfighter ook mee :D

en wat dacht je v/d zomer , heerlijk weertje en lange bash dagen :cool:

oh dan is het goed ;)

oh ,dan is het goed ;)

net ff de newbee baja gestript , en ik kwam veel gras tegen , dat verklaard waarom hij in zo'n goede staat is en gebruikt waar hij voor bedoeld is ... GRAS !! ;)

op gras slijt een baja niet echt , ook weinig bobbels en zand .

wel lekker om er aan te knutselen .

snoek ; had jij nog zo'n gepolijste zijdeksel ? ik heb hier nog een prachtig zwart exemplaar ;)

iemand nog een dominator uitlaat nodig , incl eind demper ?, alles nieuw , anders zet ik hem op het verkoop forum .
Heb ik hier liggen,a shinie one

Zojuist de nieuwe stuurservo gemonteerd en afgesteld :D
Morgen nog even 2 nieuwe dogbones erin sleutelen en dan staat de Siggy-baja er weer klaar voor :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back