Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag ook de Rustler te koop gezet ;)

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

ben je er klaar mee , of wil je een e revo ?

die bodemplaat is niet best , deuken en een scheurtje aan de voorkant , dan zou ik afschrikken :)
Die gasten bij DDM zijden ook dat het geen probleem was,maar als ik toch een nieuwe wilde mocht ik hem terugsturen

ja , maar toch raar dat er zo'n beschadiging in een nieuwe zuiger zit , ik zou het niet accepteren .

Siggy is dit niks voor bossie?

ik had hem ook gespot , leuk ding voor bossie idd .

Laatst bewerkt door een moderator:
knalgeest ; wat vraag je er eigenlijk voor ?

mijn overbuur jochie is aan het klooien met zo;n intertoys rc wagentje , ik zat er vanmiddag al weer aan te solderen, wat een bende zeg .

jouw karretje is leuker voor hem , 1 klein puntje , hij heeft natuurlijk weinig centjes :)

Iemand nog een SPIKSPLINTERNIEUWE NOG TE BOUWEN Tamiya TA05 Ferrari FXX kopen?

125€

Tamiya M03M Suzuki Swift dito ook nog nieuw in doos ongebouwd

125€

Nee , niet echt denk ik :wink:

Ik moest net tanken , maar zelfs dat wil je eigenlijk niet , moet je uit je lekker warme auto en onder zo'n tochtdak staan :mad:

Gewoon vanavond lekker de zooi eraf slopen en openmaken die handel , en alles nieuw erin en op , heerlijk zo'n blokkie weer opnieuw opbouwen :yes:

Ben daar juist mee bezig met een buitenboordmotor van 9.9pk 4-takt. Heeft een maandje onder water gelegen. Zit alweer bijna in elkaar en dan nog testen. Vervelende is nu wel dat mijn testtank bevroren is ;)

Maar leuk klussen. Iets groter en complexer dan een Baja maar ook leuker :)

Net nog weer een stukkie gevonden over lockers , maar ik ga het toch eerst maar eens proberen met dikkere olie .

Er zijn jongens die met 50.000 wt rijden en er is er zelfs één die met 100.000 wt rijdt

Zo krijg je wel enorm sper maar hou je toch iets van slip , waardoor je aandrijflijn toch iets ontzien word :wink:

Bij pk racing kun je redelijk veel diktes kopen :cool:

Vroeger ook met 50.000 en 100.000 gereden in het diff van mijn MT. In zand veel grip en toch nog enige diffwerking :thumbsup:

Helaas was er enige lekkage langs de cups zodat het op een gegeven moment toch een zooitje werd. Daarna weer dik vet gebruikt.

Ben daar juist mee bezig met een buitenboordmotor van 9.9pk 4-takt. Heeft een maandje onder water gelegen. Zit alweer bijna in elkaar en dan nog testen. Vervelende is nu wel dat mijn testtank bevroren is ;)

Maar leuk klussen. Iets groter en complexer dan een Baja maar ook leuker :)

Bel je de brandweer toch , of ze even een wak komen hakken ? :D :wink:

Vroeger ook met 50.000 en 100.000 gereden in het diff van mijn MT. In zand veel grip en toch nog enige diffwerking :thumbsup:

Helaas was er enige lekkage langs de cups zodat het op een gegeven moment toch een zooitje werd. Daarna weer dik vet gebruikt.

Een diff van een FG is toch ook geen olie diff ?

Morgen komt de dikke joehoe voor Siggy :D

IMG_2629.jpg

*strakkuh pieeeeeep :-)

komt hij morgen pas siggy? :(
heb je langere voorspret ;)

ik ging vanmiddag om 14;30 ziek naar huis :( , ik trok het echt niet meer , ben misselijk maagkrampen , kouwelijk , lust niks , en kan alleen maar in mijn nest liggen :(
echt niet lekker dit .

welterusten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back