Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Junk: Ik zou wel graag willen weten of er vanavond gevlogen gaat worden. Ik wil niet het risico lopen dat ik een uur rijd en er straks maar 2 man staan ofzo. (naast het gaar zijn en ziek zijn). Maar mocht ik niet komen, deel ik wel mee in de kosten (wel zo fair).

Voor de wormer fly moet er ook gewoon bijgehouden worden wie er komt vliegen, op dezelfde manier als bij de walvis fly. Dan hou je overzicht.

Junk: Ik zou wel graag willen weten of er vanavond gevlogen gaat worden. Ik wil niet het risico lopen dat ik een uur rijd en er straks maar 2 man staan ofzo. (naast het gaar zijn en ziek zijn). Maar mocht ik niet komen, deel ik wel mee in de kosten (wel zo fair).

Voor de wormer fly moet er ook gewoon bijgehouden worden wie er komt vliegen, op dezelfde manier als bij de walvis fly. Dan hou je overzicht.

normaal gesproken is er gewoon een vaste groep te wormer ,en word er ter plekke afgesproken , dus er komen zeker 7 man . waarvan corby nu niet komt , dus vanavond 6

maar als corby en of siggy en of bym komt , of alle 3 dan zijn we met 9 man , en dan is het prima
8 man is eigenlijk al prima , maar nu komen er 2 of 3 niet , dat is het punt .

maar het vliegen komt mij nu ook niet goed uit , ben veel te druk met de verbouwing en heb geen tijd/rust voor den hobby .
verder vind ik 1x in de 3 a 4 weken indoor wel genoeg .

maar ik kom vanavond wel ,afspraak = afspraak , eenmaal daar is het wel gezelli ;)

|Moet er niet aan denken man, dat ik niet lekker wordt en Kobus mond op mond op mond gaat doen bij mij :hammer: :(

Krijg dan al medelijden met Kobus ;)

Je weet niet wat je mist :D

Maar geeft niks hoor , ik stap ook net zo makkelijk over je heen ;)

En anders heb ik wel een compressor in mijn auto , zet ik die wel op je bekkie :lol:

Zonde van de compressor :rolling:

hier nog 1 , totaal geen fut of hobbydrang :( heb hier teveel troep liggen en alles is half af :mad:

Hier al een tijdje last van. Heb nog een funjet liggen waar een motor in moet. Een spit op de club die maar niet verder komt en een Mustang hier die nog wat TLC nodig heeft en het excuus heeft dat hij wacht op het nieuwe veld. Dan ook nog een nieuwe EZ en een Savage waar een nieuwe gas/rem servo in moet.

Op de Spit na allemaal niet veel werk en kan allemaal in een middag af zijn, maar de zin ontbreekt me.

Iemand een onafgebouwde Spit kopen?

Krijg dan al medelijden met Kobus ;)

Zonde van de compressor :rolling:

Hier al een tijdje last van. Heb nog een funjet liggen waar een motor in moet. Een spit op de club die maar niet verder komt en een Mustang hier die nog wat TLC nodig heeft en het excuus heeft dat hij wacht op het nieuwe veld. Dan ook nog een nieuwe EZ en een Savage waar een nieuwe gas/rem servo in moet.

Op de Spit na allemaal niet veel werk en kan allemaal in een middag af zijn, maar de zin ontbreekt me.

Iemand een onafgebouwde Spit kopen?
8O WTF? :rolleyes:
Kris neemt hem zo van je over hoor Burp ;)

:nooo: eerste eigenaar behoud altijd het eerste recht van terugkoop toch ;-)

Wordt nu 3e hands, prijsje zakt al... :cool:

Godnondeju.. &^$@#%$! wat voel ik mij ineens beroerd :(. Net even boodschappen gedaan in de frisse buitenlucht en ben nu gewoon helemaal stuk. :(

Zo mn nest in en hopen dat ik mij vanavond goed genoeg voel voor de indoor fly.. Heb er wel veel zin in :(

Spikkel ik zou me maar is door laten lichten man. Jij bent om de haverklap ziek.

Jij jezelf doorlichten? :lol:

En nee hoor, ben niet om de haverklap ziek. Ik was begin deze week ziek, nu nog steeds. Zet niet echt door, hoewel het vandaag wel meer lijkt door te zetten :(

Ga je ff in je blote reet een uurtje buiten staan dan weet je zeker dat het doorzet;)

Er gaat niets boven zekerheid!!:teacher:

Zo nog even een woonkamer plafond gesmeerd met broerlief,nu eerst een pintje.
Wil de baja inrijden,maar is toch iets te fris :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back