Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
nog een flinke ruk aan de baja gegeven , dus die rijd volgend weekend wel .

welterusten mensjes , ikke gaat onder de wol :bye:

Ik ga ook maffen :D

Iedereen doet tegenwoordig maar aan wordfeud.. Ik heb vanavond even ouderwets scrabble gespeelt.

Wel verloren.. hehe

395857_375347505810368_100000053647752_1533577_1966494997_n.jpg

Blijft een leuk spel :D

Moggel.wat een weertje jongens.Stuk beter als gisteren,ga zo de zwemspullen inpakken alhoewel ik mij aardig beroerd voel :(.
Nah we zien wel,ga ook de baja even aan de tiet hangen

KOFFIE :D

Mogguh , eerst koffie .

Ik werd daarnet ook wakker met een droge bek , ik heb waarschijnlijk de halve (of hele) nacht met open mond gelegen omdat mijn neus compleet dicht zit , ik voel me voor de rest gelukkig (nog) niet beroerd ;) :D

Wel een klein beetje pijn in mijn knar , maar dat is vrij normaal als ik wat later uit mijn bed kom , dus ook meteen even een paar saridonnetjes in het ruim kiepen en dan is dat ook zo weer weg ;)

En dan straks elles blij maken door wat klusjes in huis te doen :D

Goedemorgen vrinden ;-)

Zit hier ook met een brak gevoel, Sil heeft de hele nacht lopen spoken.
Overgeven en pijn in haar buik, zal wel weer een virusje zijn waar we allemaal een tikje van gaan krijgen als ik het zo lees :mad:

Dus ik sla even een rondje over en ga hier wat huishoudelijke dingetjes doen voor mijn meissie ;)
De verwachtingen voor vanmiddag zijn idd ook niet best zoals Sjunkie reeds meldde 8-O

Nu eerst ff een lekker bakkie koffie :D

Tis voor die andere badgasten niet te hopen dat je hem gister nat opgeborgen hebt :mrgreen: ;)

Veel plezier straks in da pool :D
Hij was wel nat,maar dat kwam omdat ik in mijn broek gezeken had van het lachen,dat andere is alweer 9 maanden+ geleden :mrgreen:

Goedemorgen vrinden ;-)

Overgeven en pijn in haar buik, zal wel weer een virusje zijn waar we allemaal een tikje van gaan krijgen als ik het zo lees :mad:

Dus ik sla even een rondje over en ga hier wat huishoudelijke dingetjes doen voor mijn meissie ;)
De verwachtingen voor vanmiddag zijn idd ook niet best zoals Sjunkie reeds meldde 8-O

Had ik vanacht ook,misselijk en sproeipoep :mad:,gaat nu wel weer.Zal wel door al die vettigheidjes en bier gekomen zijn :cool:

Goedemorgen vrinden ;-)

oei , wens haar sterkte namens sjunkie .

1 troost , de buikgriep duurt niet lang , ik heb hem 2 weken geleden gehad en is na 1,5 dag weer weg
had vrijdag de gewone griep ,en was gistermiddag weer opgelost :p

ben nu gewoon verkouden ,dus lekker klussen , ga straks nog ff naar de gamma .
we gaan niet naar das strand , veel te koud voor onze halfzieke lijfjes ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back