Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
toch ff rijden he ;)

ik heb het er veel te druk voor eigenlijk , ik wacht op rustiger vaarwater en mooi weer , geen zin meer in die armoede ;)

ohw , de extra baja is wel erg mooi , vind hem eigenlijk mooier dan die ik al had 8-O , hij is ook veel verser .

zo , nu eindelijk weer een pilsie :p

Je kan me toch,had er gewoon ff zin in.Na 2,5 uur dobberen in het zwembad en 8 kleurplaten verder wil je wel eens wat anders ;)

Hier in de Velserbroek,bij het binnenmeer.Mooi stuk vlak zand en een heel groot stuk grasveld.
Lekker rustig aan het inrijden geweest :D.
Na een halve tank sloeg ie af,(denk dat de stationair iets hoger mag)en toen hield ik weer een trekstarter in mijn klauwen.Einde plezier dus,was ook niet heel erg,was toch wel frisjes
Inmiddels weer gerepareerd en weer even door de straat heen en weer gereden

Wat heb jij toch met trekstarters?

@Spikkel

Cool filmpje :cool:

Opzich wel grappig , maar of je er nog zo over denkt als ie een paar keer is afgeslagen op zo'n 200 meter afstand , en je kunt er heen met een boormachine in je hand ? :?

Nog steeds lichter als dat mijn trekstarter er dan mee kapt en terug moet lopen met een baja.En die accutolletjes van nu hebben zo een clip op de accu,kan je hem aan je broek hangen :D

Daar heb jij weer een punt :D ;)

Dat kruiskopschroefje in je trekstarter had alles vastgezet,draaide hem een kwartslag en hij was weer goed :D
Weet het ook niet hoor,heb altijd wat met die kolere dingen.

Ik ga lekker naar mijn nest,dromen over trekstarters

Zo, een dagje niet op het forum geweest. Lekker tennissen (4-1 gewonnen) en daarna lekker gourmetten met wat vrienden bij mij. Pilsje erbij, Irish coffee toe. Gelukkig hoef ik niet meer te veel te lezen, beter zo dan dat ADHD gedoe :)

Precies!

Tijd om naar huis te gaan weer. Morgen dagje vrij ivm mijn verjaardag. Ga het niet uitgebreid vieren, maar een dagje vrij tussendoor kan geen kwaad :nooo: :)

Ook alweer lekker thuis (16:00 uur) :D

Ik zou er wel aan kunnen wennen hoor , zo lekker op tijd thuis ;)

Ik hoor net dat er aan het eind van de week voorjaars temperaturen voorspeld worden :zon:

Van de week de baja dan maar eens nalopen voor komend weekend :cool:

Zo, een dagje niet op het forum geweest. Lekker tennissen (4-1 gewonnen) en daarna lekker gourmetten met wat vrienden bij mij. Pilsje erbij, Irish coffee toe. Gelukkig hoef ik niet meer te veel te lezen, beter zo dan dat ADHD gedoe :)

precies , forum is handig voor het weekend ivm afspreken voor vliegen/rijden , slap gelul tussendoor hoeft niet , maar ik kan het niet altijd laten ;)
jammerlijk van een forum is dat geschreven tekst soms verkeerd valt bij anderen ,terwijl je het anders bedoelt , wat dat betreft kan ik beter er helemaal mee stoppen :Fade-color

Precies!

Tijd om naar huis te gaan weer. Morgen dagje vrij ivm mijn verjaardag. Ga het niet uitgebreid vieren, maar een dagje vrij tussendoor kan geen kwaad :nooo: :)
morgen groot feest dus , komen alle vliegers en rijders ff langs 8-O :p

ik ga morgen nog ff werken , woensdag en donderdag neem ik ook vrij om thuis de boel af te maken , ben er nu klaar mee :help: , anders sta ik volgend weekend weer te werken :(

Ik hoor net dat er aan het eind van de week voorjaars temperaturen voorspeld worden :zon:

kom maar op met dat warme weer!! , ik stond vanochtend alweer te krabben op mijn autoruiten :mad: , ben helemaal klaar met die kou , momenteel ook snotverkouden , maar dat is beter te doen dan griep ;)

Korte broek ook maar tevoorschijn halen :D

Korte broek ook maar tevoorschijn halen :D

joepie , vanaf donderdag 11 graden , dan weer lekker op de motor naar das werk :D

Huh , zit er geen knopje op die volvo waardoor alles zo ontdooit is ? :confused:

zit geen standkachel in ;)

maar als ik de motor start is alles wel vrij snel ontdooit :p

zit te denken om de extra baja electrisch te maken , best wel leuk
hoeveel s lipo moet er in ? 8-O
ff verdiepen in de setup

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back