Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo jammer weer dit . :( ;)

wees niet bang , ik ga echt niet 3 a 400 E in die baja stoppen zodat hij op electronen kan rijden ;)

ik heb de flux al .

v/d week de xtra afmaken , moet alleen nog de tank inbouwen en de cdi unit plaatsen , dan maar zien hoe hij vliegt op 26cc benzine ipv de 20cc 4T nitro , ben benieuwd .

nu mijn nest (weer) in ,viel net al bijna in slaap :sleeping:

welterusten ;)

wees niet bang , ik ga echt niet 3 a 400 E in die baja stoppen zodat hij op electronen kan rijden ;)

ik heb de flux al .

v/d week de xtra afmaken , moet alleen nog de tank inbouwen en de cdi unit plaatsen , dan maar zien hoe hij vliegt op 26cc benzine ipv de 20cc 4T nitro , ben benieuwd .

nu mijn nest (weer) in ,viel net al bijna in slaap :sleeping:

welterusten ;)

Laat ik je ff uit een droom helpen, dit gaat eerder richting de 6 a 700 euro kosten :D

*trustuh 8-O

Pffff... ik droom nog even verder...

wat een geluidje! En nog zo betaalbaar ook.. 1350 euro 8O

Laatst bewerkt door een moderator:
Laat ik je ff uit een droom helpen, dit gaat eerder richting de 6 a 700 euro kosten :D

*trustuh 8-O

ja , dat geloof ik wel , ook die lipo's zullen best prijzig zijn 8-O

lekker brandstof houden dus ;)

Pffff... ik droom nog even verder...

wat een geluidje! En nog zo betaalbaar ook.. 1350 euro 8O

gaaf geluid ! ,maar zuipt dat niet een beetje veel ?

mogge allemaal !

weer snipverkouden en gaar naar das arbeid :Fade-color

ps ; mooie kist zeg !! <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

gaaf geluid ! ,maar zuipt dat niet een beetje veel ?

Ja, het lust wel wat.. Alleen kijk je naar benzine motoren, dan kom je gauw uit op de kleinste modellen van 100 a 150cc. (en die zijn ook gelijk een stuk duurder in aanschaf) En de vliegtuigen worden dan weer zo groot :( (vanaf 2.60mtr ongeveer)

Wel mooi...

Hier Junkie koopje ;)

Alleen nog een paar lipo,s erbij :D

aan de ene kant geweldig ! , wat een koppel !! , veel meer power dan een 26cc feullie 8-O

alleen dat geluid :(

de baja is ook wel een stuk lichter , en dan is hij ook leuk voor op het strand en een leuk wheely monster .

maar wel weer ff bijna 700 dollar en dan heb je voor het leuke nog 4 lipo's nodig

en maar 15 minuten rijden op 8 s 5000 mah

aan de ene kant geweldig ! , wat een koppel !! , veel meer power dan een 26cc feullie 8-O

alleen dat geluid :(

de baja is ook wel een stuk lichter , en dan is hij ook leuk voor op het strand en een leuk wheely monster .

maar wel weer ff bijna 700 dollar en dan heb je voor het leuke nog 4 lipo's nodig

en maar 15 minuten rijden op 8 s 5000 mah

Dan maken die blokkies uit Spikkel zijn filmpjes een mooier geluid :D
Als je 4 lipo,s geladen heb kan je wel een uur knallen achter elkaar,weet alleen niet hoe lang je bezig bent met het laden van die dingen ;)

Korte broek ook maar tevoorschijn halen :D

Zoals je weet , ben ik niet zo van de korte broeken , maar als we weer gewoon lekker in een T shirtje kunnen staan ben ik al blij :D

Als je 4 lipo,s geladen heb kan je wel een uur knallen achter elkaar,weet alleen niet hoe lang je bezig bent met het laden van die dingen ;)

Die motor in het eerste filmpje maakte idd. wel een heel mooi geluid , leek net echt :cool: ;)

wat ik begreep uit het filmpje ,gaan er 2x 4s lipo's in , dus daar kun je een kwartiertje mee rijden , als ik dus 4 lipo's heb kan ik een halfuurtje rijden , het laden op 10 A van de 4 lipo's ben ik 4 uur verder 8-O , ik heb nu wel 2 laders van 10 A dus zou ik ze met 2 uur weer volhebben .
maar ik begin niet aan een electro baja :nooo:

een flux en een benzine baja is mij genoeg ;)

Tja , als je een auto met een knappe airco hebt , heb je dat niet nodig :D ;)

Lekker in de tuin zitten is ook lekker hoor,of op het terras.
Ga niet de hele godganse dag in mijn opeltje zitten met mooi weer.
Maar ja,jij bent gewent aan het alleen zijn.De hele dag only the lonly in je wals ;)

Lekker in de tuin zitten is ook lekker hoor,of op het terras.
Ga niet de hele godganse dag in mijn opeltje zitten met mooi weer.
Maar ja,jij bent gewent aan het alleen zijn.De hele dag only the lonly in je wals ;)

Precies .
Heerlijk , als je geen zin hebt in gezeur oid. hou je lekker de ramen dicht :D

En anders roep je gewoon iemand bij je , kun je daar een beetje mee ouwenelen ;)

Gvd jongens,alles opgeladen en alles staat klaar.Is het nog geen weekend,heb zin om te rijden :D
Misschien morgenmiddag maar even rijden als ik bijtijds ben.
Ziet er goed uit wat betreft het weer,wordt het zat om binnen te zitten :mad:

Gvd jongens,alles opgeladen en alles staat klaar.Is het nog geen weekend,heb zin om te rijden :D
Misschien morgenmiddag maar even rijden als ik bijtijds ben.
Ziet er goed uit wat betreft het weer,wordt het zat om binnen te zitten :mad:

Ik heb ook wel zin om te rijden van het weekend , maar moet eerst nog ff in overleg met elles , omdat ik zaterdag ook al ga werken ;)

ik zeg zaterdag vliegen , mits ik mijn xtra af krijg , zondag bashen met der bajalienen , zo hou je balans in vliegen en rijden ;)

maris werkt het hele weekend ,dus kan ik mijn gang gaan , heb wel floor bij me , dus neem zondag dominiqeu mee ;)

maar ik ga niet meer op dat hoogtuig rijden , geen zin in crossers, dus ff een andere bashplek kiezen . oostzaan lag er ook goed bij zag ik vanmiddag ,dat gebied verandert steeds , mooi strandzand lag er met diverse schanzen :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back