Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zeg zaterdag vliegen , mits ik mijn xtra af krijg , zondag bashen met der bajalienen , zo hou je balans in vliegen en rijden ;)

maris werkt het hele weekend ,dus kan ik mijn gang gaan , heb wel floor bij me , dus neem zondag dominiqeu mee ;)

maar ik ga niet meer op dat hoogtuig rijden , geen zin in crossers, dus ff een andere bashplek kiezen . oostzaan lag er ook goed bij zag ik vanmiddag ,dat gebied verandert steeds , mooi strandzand lag er met diverse schanzen :p

Ga eerst weer even dobberen met Dominique,en daarna zal ze vast wel mee willen :D

Dit weekend niet met de RC rijden. Ben even aan het vertoeven op de berg. Veel sneeuw hoop ik.

Zal toch wel,ik sla een jaartje over.Volgend jaar maar weer :D

Dit weekend niet met de RC rijden. Ben even aan het vertoeven op de berg. Veel sneeuw hoop ik.

ja leuk , heb ook wel weer zin om is te gaan skieen , volgend jaar misschien , leuk voor floor ook ;)

Ga eerst weer even dobberen met Dominique,en daarna zal ze vast wel mee willen :D

Zal toch wel,ik sla een jaartje over.Volgend jaar maar weer :D

heb jij zondag je vaste zwemdag ?

herstel , floor is zondag bij oma hoor ik net , dus ik heb mijn handen vrij :p, wel jammer voor dominigue :(

zaterdag maar ff zien wat ik doe , ik denk dat ik papa dochter dag hou , stukje motorrijden met floor , rij ik ook wel ff langs het veld , zal wel gevlogen worden denk ik .

nu van de bank mijn nest in , hoop dat ik weer een beetje opknap , loop echt te sukkelen met halfziek zijn :mad:

Knaller bij zijn vader en zegt, papa er is een jongen op school die mij altijd homo noemt.
De vader: dan geef je hem toch een kopstoot. Knaller: maar hij is zo schattig.. ;)

Even een dinsdagmopje tussendoor ;)

Weet ik, was even aan het kijken wie wakker is. Jij waarschijnlijk net? :mrgreen:

Zal weer een leuke voor je zoeken ;)

Junkie: Wel wat voor jou...

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

neehoor , ten eerste kan ik helemaal niet vliegen , 2e ,ik heb al 3 bigscales , waar ik voorlopig genoeg aan heb

xtra
extra
cap 21

wil eerder vliegers eruit hebben , behalve de 3 bigscales :cool:

wanneer is het grote veld klaar ? :D

zo , nuttig dagje gehad , allerlei dingetjes geregeld , kapstertje gepakt , straks nog ff mijn motorfiets zomerklaar maken .
ik ben slecht in uitzieken ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo ook weer thuis,bevalt me helemaal niet van 7:00 tot 17:00.
Vanavond maar eens de laatste onroad maatregelen treffen en dan misschien vrijdag even onroaden :D

Nee he ? Ik vind van 06:30 uur tot 15:30 uur eigenlijk ook wel lekker :D

Om 18:00 uur al gedouched en gegeten en dat je dan nog een hele avond voor jezelf hebt is best vreemd in het begin , maar ik begin er al een beetje aan te wennen :p

Helaas is het van korte duur , want volgende week gaan we weer naar buiten en dan maar meteen in de nacht op de A12 :(

Ik denk dat ik overplaatsing naar de werkplaats ga aanvragen ;)

Daar was ik weer !
Sinds november een andere woning gevonden en gekregen, en sindsdien daarmee bezig geweest met opknappen,klussen en inrichten. pfff.
Woon nu in het centrum van Hilversum met een 80m2 dakterras, heerlijk.

Voordeel is wel dat ik nu in mijn eigen huisje een hobbykamer heb ingericht :-)
Kan werkelijk niet wachten om weer te gaan vliegen !

Ik zal dus zo nu en dan weer eens het forum af gaan loeren :p

vliegtuigen1.jpg

vliegtuigen2.jpg

Daar was ik weer !
Sinds november een andere woning gevonden en gekregen, en sindsdien daarmee bezig geweest met opknappen,klussen en inrichten. pfff.
Woon nu in het centrum van Hilversum met een 80m2 dakterras, heerlijk.

Voordeel is wel dat ik nu in mijn eigen huisje een hobbykamer heb ingericht :-)
Kan werkelijk niet wachten om weer te gaan vliegen !

Ik zal dus zo nu en dan weer eens het forum af gaan loeren :p

vliegtuigen1.jpg

vliegtuigen2.jpg

Mooie constructie gemaakt! Samen een keer wat afspreken en vliegeren? Ik woon in Nijkerk. ;-)

Leeft BYM nog jongens :rolleyes:

hobbymoe denk ?

:D
ik vind van 9 tot 16;30 meer dan zat , en dan hou ik nog geld over ook ;)
Lijkt me leuk ! maar laat ik eerst weer eens even 'inkomen' :D

zat jij ook op de ach ? of ben je wildvlieger ?
wij zijn het allebei ;)

zo , net even van 2 senseo's 1 gemaakt , ff kijken of het werkt
de boiler die er in zat was stuk gevroren in de opslag :(

heeft iemand nog zo'n senseo ding staan ? ik gebruik ze voor mijn werk , dus kan wel reserve gebruiken ;)

Nee ik ben nergens lid hoor ! ik ben wildvlieger, want volgens mij mag dat gewoon :-)

Zou nog kunnen vanaf het dak van de parkeergarage hier achter hahah.

Bij de kringlopert koop je voor 5 euro een senseo (vraag niet wat voor een) :music:

Nee ik ben nergens lid hoor ! ik ben wildvlieger, want volgens mij mag dat gewoon :-)

Zou nog kunnen vanaf het dak van de parkeergarage hier achter hahah.

Bij de kringlopert koop je voor 5 euro een senseo (vraag niet wat voor een) :music:

Vooralsnog rijd ik elke dag langs Bussum / Hilversum. Vliegen is op verschillende plekken wel goed te doen. Ik vlieg nog steeds bij die rare snuiters in Heemskerk.. pokke eind rijden, maar je hebt wat over voor gezelligheid ;-).

In Huizen zit een modelvliegclub, kun je alleen in het weekend op zondag terecht (wel dichtbij mijn nieuwe job) en in Almere heb je er 2 (1 in Gooi en Eemland en 1 in de buurt van Almere zelf.

Maar, wildvliegen kan ook prima. Vooral met een schuimpje. Doe het met mijn brandstofkisten toch liever niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back