Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit draadje komt heus niet te overlijden.

En dat het andere draadje puur voor vliegers is is onzin. Ik ben ook een rijder, Sleur ook. Het is gewoon allemaal bekoelt nu. De redenenen waarom het draadje opgezet is 1 of 2 maanden terug is al niet meer van toepassing. Zo zie ik dat. Dus is het tijd om weer normaal te gaan doen.

Dit draadje komt heus niet te overlijden.

En dat het andere draadje puur voor vliegers is is onzin. Ik ben ook een rijder, Sleur ook. Het is gewoon allemaal bekoelt nu. De redenenen waarom het draadje opgezet is 1 of 2 maanden terug is al niet meer van toepassing. Zo zie ik dat. Dus is het tijd om weer normaal te gaan doen.

ach , we zien het allemaal wel ;)

ik ga nu lekker verder met mijn badkamer , morgen weer gewoon werken voor centjes .
zondag lope legge bashen en wat vliegen :idea:

Vanaf begin jan per 2 pagina's bekeken en toch nog gemist.

maargoed ! wat is een fatsoenlijke prijs voor een gebruikte gopro hd hero ? ik overweeg er eentje in de easystar te zetten

Ik had hem gezien Knaller. Ziet er goed uit. Nu nog fatsoenlijke pootjes eronder en klaar.

Nee, onderste vak wordt in 2 delen opgedeelt, dat plankje ondersteund meteen de middelste plank. Dat is wel nodig want de center speaker van meer dan 10 kg komt in het bovenste vak. In de onderste 2 vakken de Wii , de Mediacenter pv, en de Versterker. Center is 50x 20x 40cm.

En pootjes zijn niet nodig. Kratjes zijn nu weg en het geheel hangt mooi los boven de vloer.

ach , ik vind het ook jammer , was vroeger veel gezelliger , maar het komt door die periode dat we over autootjes lulde , god straft onmiddellijk :)

maar ja ,het is niet anders ,het gaat zoals het gaat en aan al het goede komt een einde .

Ach die tijd dat jullie alleen over vliegers lulde,en ik zowat de enigste was met Kobus samen die nog reed.Hoorde je ons toch ook niet zeuren.
Gewoon jammer zoals het gelopen is.
Gelukkig is het op HT nog altijd gezellig :D,en of dat nou met vliegdingen of auto's is.

Ach die tijd dat jullie alleen over vliegers lulde,en ik zowat de enigste was met Kobus samen die nog reed.Hoorde je ons toch ook niet zeuren.
Gewoon jammer zoals het gelopen is.
Gelukkig is het op HT nog altijd gezellig :D,en of dat nou met vliegdingen of auto's is.

Juist precies exact :D ;)

@ Snoeksel ,

Ik moet vanavond om 19;00 uur even naar melvin zijn school , voor de juiste studie richting om straks op het soma terecht te kunnen .

Als het goed is duurt het ongeveer een half uurtje dus zal rond kwart voor acht wel weer thuis zijn ;)

Je heb wel gelijk Snoeksel. Afterall was dit jullie draadje, waar het de eerste paar delen alleen over rijden ging. Toen gingen de meeste Htérs vliegen, en ging het over rijden EN vliegen. Nooit problemen mee gehad, tot er een paar begonnen te miepen.

Juist precies exact :D ;)

@ Snoeksel ,

Ik moet vanavond om 19;00 uur even naar melvin zijn school , voor de juiste studie richting om straks op het soma terecht te kunnen .

Als het goed is duurt het ongeveer een half uurtje dus zal rond kwart voor acht wel weer thuis zijn ;)
Zal wel even na zessen worden ;)

Je heb wel gelijk Snoeksel. Afterall was dit jullie draadje, waar het de eerste paar delen alleen over rijden ging. Toen gingen de meeste Htérs vliegen, en ging het over rijden EN vliegen. Nooit problemen mee gehad, tot er een paar begonnen te miepen.
Precies,ging ook een hele tijd goed met alles door elkaar heen totdat
Je bent best handig trouwens,begin voor jezelf met een klussen bedrijf,je weet nooit ;)

Kan ik mij goed herinneren ja. Was best wel een hele tijd dat het ''gesheld'' over en weer ging tussen de blijvende rijders en de vliegers. Maar altijd begrepen we elkaar en bleef het gezellie. Het draadje heet niet voor niets vliegers/ rijders............

Joh werdt ook een tijd genegeerd als ik wat poste,omdat ik het over autootjes had.
Maar ik vind het best zo,lekker on en offroaden,altijd gezellig met de mannen.:D

Dat heb niets met je hobby te maken Snoek ;)

Rustler velgjes binnen. Met mijn voetje erbij kan je zien dat de Rusty een stuk breder en langer is geworden.

007zj.jpg

011mak.jpg

joh , ik vind rijden en vliegen leuk , eerst was het rijden , toen vliegen , en nu allebei , we vliegen al een tijdje dus is de piek van het moeten vliegen er een beetje af , dus gooien we het in de mix :idea: ;)

precies zoals dit draadje heet dus

*verder aan de badkamer knutselt , zodat er v/h weekend meer tijd is voor de hobby *

Jup. Als deze banden op zijn, dan zet ik er een set E revo wielen op met Proline banden, en 17mm adapters voor de meenemers. ( die heb ik al liggen )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back