snoeksel
Forum veteraan
Stiekum toch een klein bedrijfje ?
Ziet er idd. zeer goed uit Pieter
Zondag lekker rijden
Gaan we naar alkmaar ?
Goh,laat ze je zomaar gaan

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zondag lekker rijden
Gaan we naar alkmaar ?
Goh,laat ze je zomaar gaan![]()
Zondag lekker rijden
Gaan we naar alkmaar ?
ik was vroeger ook stiekum een bedrijfje begonnen , nadeel is dat ik veel zelf kan , dus nu sta te buffelen in de badkamer , zo nog ff de tegels voegen , daarna nog wat administratie
en ja , laten we weer naar alkmaar gaan , ht is verleden tijd helaas , ik kan geen crosser meer zien .
wel even een schep meenemen om die bulten te vlakken .
baja en twinstar gaan mee , kunnen jullie lekker vliegen leren snoek en kobus![]()
Ik kan niet wachten om te weten hoe het is om te vliegen![]()
Me too
We gaan vliegen Kobus,heerlijk.Van de zomer lekker naar das felt en alles aan stront vliegen daar,of wie er opstijgt.En dan Baja stickers op ons vliegtuig
Nee hoor,was een nare droom van me.
Lijkt me leuk om te proberen Junkie,heb er zin an
Niet miepen , daar word je dan ook vorstelijk voor beloond![]()
Misschien zijn die bulten wel weggewaaid door een paar stormpjes
Ik kan niet wachten om te weten hoe het is om te vliegen
Niet miepen als ie stuk gaat he ?
niet erg als hij stukgaat :nooo: dat geeft ruimte voor een eventuele andere piepvlieger , dan koop ik de mentor
ik moet even de vlieg situatie zien in alkmaar , betreft wegen en of gebouwen vlakbij , maar als we de ruimte hebben gaat ik hullie lessen , als we een beetje hoogte houden kan er weinig fout gaan .
ik weet niet of jullie een sim hebben ? kun je vast wat oefenen .![]()
niet erg als hij stukgaat :nooo: dat geeft ruimte voor een eventuele andere piepvlieger , dan koop ik de mentor
ik moet even de vlieg situatie zien in alkmaar , betreft wegen en of gebouwen vlakbij , maar als we de ruimte hebben gaat ik hullie lessen , als we een beetje hoogte houden kan er weinig fout gaan .
ik weet niet of jullie een sim hebben ? kun je vast wat oefenen .![]()
Er is ruimte genoeg daar in alkmaar om te vliegen
Ik heb geen sim , maar als je nu even verteld wat de linker en de rechter stick doen , kan ik daarmee alvast aan de binnenkant van mijn ogen mee oefenen![]()
Volgens mij links sturen en rechts gas![]()
Iets met rolroeren ofzo,oooooooooooh dat wordt spannendDat is dan voor en achteruit , wat doet links en rechts bewegen met de sticks ?
Iets met rolroeren ofzo,oooooooooooh dat wordt spannend![]()
Als ie zijn camera maar meeneemt,anders is het niet gebeurd.Hahahahaha , ik kan nu al niet meer wachten .
De baja's zijn straks bijzaak
NOT !!!!!!!
Zonder gekheid , lijkt me echt leuk om een keer te proberen en als het echt leuk is zie ik wel weer verder![]()
jullie gaan eerst met de rechterstick spelen , links is richtingroer en gas , dus die zet ik halfgas ,dus daar hoeven jullie niets mee te doen .
eerst maar is een bocht maken met de rechterstick (rolroeren en up en down )
dus bij elke bocht de stick een beetje naar links of rechts bewegen en een beetje up geven (stick naar beneden ) , maar ik ben benieuwd naar jullie resultaten , wellicht kunnen jullie binnenkort een alkmaar brevet halen
dus niet meteen opgeven als het ff niet lukt , maar blijven proberen .
zo hebben wij het ook op ht geoefend , gewoon aanklooien , maar nu onder mijn superieure leskwaliteiten moet het zeker lukken
*lipo's alvast laden gaat *
inschrijfkosten : geheel gratis
Mooi , dit ga ik dus lekker aan de binnenkant van mijn ogen oefenen![]()
Ik denk niet een keer.hij land zacht op elleshoevaak ben je al neergestort aan de binnekant van je ogen ?![]()
Ik denk niet een keer.hij land zacht op elles.
Ik krijg er steeds meer zin in,echt leuk en met gezellige mensjes erbij![]()