Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier knaller

Waar die heuvel ligt rijden we met de Baja's

Aan deze kant waar de foto van vandaan genomen is,is lekker groot.
Denk groter als het veld van de ach

moet lukken met de twinstar , alleen hopen dat er niet al te veel wind staat , dat oefend wat makkelijker ;)

Als je je gek aan het maken laten bent voor FPV, zou ik zeggen, hou ze en gebruik ze voor FPV. Heb ik ook gedaan met mijn eerste EZ..

En 250 is way too much. Wat Junkie zegt, 50 pst. Hooguit 75, als ze er een beetje netjes uitzien.
Het is een ander verhaal als je originele multiplex electronica zou gebruiken. Dan zou je max 100 pst kunnen vragen denk ik, al zou ik het er niet aan uitgeven.... :nooo:

Daargelaten dat ik nog een Bixler heb staan en 2 EX* nieuw in doos :D

killerbean vraagt 190e voor beide modellen en bieden vanaf 125 voor beide modellen neem ik aan ;)

ik heb voorlopig ff piep zat , misschien als de twinstar overlijd door snoek of kobus :rolleyes: koop ik de mentor , lekkere grote piepvlieger . :D

Zo,morgen naar Ahoy ff dikke trekkers kieken.
Las net dat RC Junkies ook aanwezig zijn met van alles,word het toch nog een leuke dag.

Dat is inderdaad geen kinderachtige prijs, 190 euro voor 2 stuks met wat HK electronica erin :) Daarvoor heb je ze nieuw :) ;)

http://www.modelbouwforum.nl/forums/%5Bte-koop%5D-vliegtuigen/156612-2-stuks-easystar.html

jah het stomme is dat ik zelf +/- 275 kwijt was voor de setjes, de 2200kv motortjes waren uitverkocht en ik heb daar 30 euro per stuk voor betaald :(
En ik moet ook de nieuwe easy weer kunnen betalen. tesamen met een nog aan te schaffen fpv set (ben nog niet uit welke)

Maaruhm, hoe vaak rijden jullie in het zaanze ? ik zie hier regelmatig wat 'meetingberichtjes'

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je je gek aan het maken laten bent voor FPV, zou ik zeggen, hou ze en gebruik ze voor FPV. Heb ik ook gedaan met mijn eerste EZ..

En 250 is way too much. Wat Junkie zegt, 50 pst. Hooguit 75, als ze er een beetje netjes uitzien.
Het is een ander verhaal als je originele multiplex electronica zou gebruiken. Dan zou je max 100 pst kunnen vragen denk ik, al zou ik het er niet aan uitgeven.... :nooo:

Daargelaten dat ik nog een Bixler heb staan en 2 EX* nieuw in doos :D

Balen.... daaaaag geld:(

btw was de 190 wel voor beide modellen.

Ik had het als volgt in de planning:
- easy's verkopen
- Daarvan de nieuwe easy 2 kopen
- fpv setje met bereik tot +/- 3 a 4 km
- en dat samen vliegen en opnemen met mijn zx1 met groothoeklens

Mbt fpv weet ik nog niet precies wat ik wil hebben, maar al het goede spul is freaking veel geld.

zal binnenkort wel een giro'tje openen.

Zo,morgen naar Ahoy ff dikke trekkers kieken.
Las net dat RC Junkies ook aanwezig zijn met van alles,word het toch nog een leuke dag.

dus je bent niet death ? veel plezier morgen corby ;)

kom je zondag ook bashen te alkmaar ? kan eindelijk je baja weer eens los :cool:

jah het stomme is dat ik zelf +/- 275 kwijt was voor de setjes, de 2200kv motortjes waren uitverkocht en ik heb daar 30 euro per stuk voor betaald :(
En ik moet ook de nieuwe easy weer kunnen betalen. tesamen met een nog aan te schaffen fpv set (ben nog niet uit welke)

Maaruhm, hoe vaak rijden jullie in het zaanze ? ik zie hier regelmatig wat 'meetingberichtjes'

zondag rijden /vliegen we in alkmaar , vlak bij het az stadion .
je bent welkom ;)

dus je bent niet death ? veel plezier morgen corby ;)

kom je zondag ook bashen te alkmaar ? kan eindelijk je baja weer eens los :cool:

zondag rijden /vliegen we in alkmaar , vlak bij het az stadion .
je bent welkom ;)

vanaf? 12 uur ?
Ben die dag vrij dus misschien kom ik wel even koekeloeren !
Alweer lang geleden dat er gevlogen is.

Zou ook goed weer worden trouwens

hehe ff een biertje en battlefield 3 :-D

vanaf? 12 uur ?

Zal wel zoiets worden idd. , maar gewoon hier blijven gluren voor de juiste tijd ;)

vanaf? 12 uur ?

rond 12;30u denk ik , maar dat lees je zondagmoren wel ;)
neem je een vliegtuig mee of autootje of allebei ?

Ik had vrij lope legge nemen,ik loop bij de krakert en moest daar om 11:45 zijn da is een klote tijd dus maar vrij genomen.

oei de krakert , heb ik ook allemaal gehad , zetten ze alles weer ff recht :cool:
kom je nou zondag ook ff bashen ?? of claimt je vrouw je :(

Heb alleen vliegtuigjes, weet nog niet of ik alleen de easy meeneem of ook de cessna......

maaarrrrrr beloof nog niks hoor, maar wel leuk, het is alleen 70km rijden.....

kom eens een keer wat meer naar het midden des lands.... :music:

Ik had vrij lope legge nemen,ik loop bij de krakert en moest daar om 11:45 zijn da is een klote tijd dus maar vrij genomen.

Das minder die krakert , ook meegemaakt met mijn nek :(

Wel jammer , hadden we lekker een chocomelletje kunnen nuttigen en ff ouwenelen :D ;)

Maar goed nu kwam de topper van de buko , begreep ik van patrick :rolleyes:

Heb alleen vliegtuigjes, weet nog niet of ik alleen de easy meeneem of ook de cessna......

maaarrrrrr beloof nog niks hoor, maar wel leuk, het is alleen 70km rijden.....

kom eens een keer wat meer naar het midden des lands.... :music:

Zeg! Niet zo miepen jij!!! Ik rijd elke keer als ik naar het veld kom zo'n 70km..

Eh, Alkmaar? Ben ik nog nooit geweest (alsin, de meetingplace). Ik zal eens nadenken. Misschien kom ik wel even buurten. Zal dan alleen een vliegtuigje(s) mee hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back