Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed bezig Sjunkie ;-)

Ik heb zojuist de vloer van mijn hobbyhok vrijgemaakt van betonresten :-)
Klaar om te coaten cq vloerverfen ;)

pb? ;)

ik schilder dat hok wel voor je e revo incl de lipo's :p

fok , is de postbode geweest met het pakketje met lipo's voor de twinstar , ikke was niet thuis :mad:

ik vlieg nu met te lichte lipo's incl wat lood .

ik ga je straks ff bellen , ben nogal druk , snel nog wat aan de badkamer doen .

spikkel , leuk als je zondag ook naar alkmaar komt , ff fladderen aldaar :p

Ding Dong HK.. Mooi! 2x 4S 2200Mah 30/40C accu's binnen gekregen. Eigenlijk bedoeld voor de MX2, maar misschien dat ik morgen mn fukjet even mee neem. Kan het wel gebruiken even wat af reageren...

Hoewel, een maiden van de MX2 is misschien ook wel leuk! :)

die dus:
398096_349954561682996_100000053647752_1466498_1708331195_n.jpg

ik vind dat een erg mooi kistje :cool:

ik denk dat ik zo bij conrad ff een nieuwe twinstar bestel ,ik heb de brushless setup klaar liggen , de oude twin moet ik echt slopen als ik die wil voorzien van de setup .
dus de oude twin word dan de trainer voor kobus en snoek , kunnen ze prima mee oefenen ;)

zo , de badkamer staat in de grondverf , kan nu eindelijk ff op mijn gat zitten :p
of toch niet , moet de baja nog klaar maken , en wat vliegspul nalopen .

heb officieel morgen helegaar geen tijd om te hobbieen , genoeg te doen thuis en alles voorbereiden voor een nieuwe klus maandag :?

maar ff wat anders doen dan werken is ook nodig , dus tot morgen ;)

Schoot mij ook net te binnen dat ik nog e.e.a. moet opladen dus zojuist de baja aan de tiet gehangen , dan de rest :D

Precies , tot morgen :cool:

dan staan ze stereo aan de tiet , mijn baja word nu ook gevoerd .

zender ook nog even doen .

en had je al veel gesimt achter je ogen ? ;)

als je neerstort kost je dat 50 alkmaar dollars :cool:

12S pakketten voor de 600 ook aan het cyclen. Lijkt me wel goed na zo'n lange tijd stilstaan ;) Ze stonden wel gestorred op 3.85volt per cell. :thumbsup:

Ow, en Tito en zijn broertje komen morgen ook mee. Tito met zijn Ho Bao Hyper 7. En zijn broertje met een HPI nitro bak.

dan staan ze stereo aan de tiet , mijn baja word nu ook gevoerd .

zender ook nog even doen .

en had je al veel gesimt achter je ogen ? ;)

als je neerstort kost je dat 50 alkmaar dollars :cool:

Baja gaat bij mij als eerst , die moet even een nachtje bijkomen omdat ik zonder voltlimitter rij .

Oei , dan zal ik denk ik een dikke portomonee moeten meenemen morgen , want ik heb niet zo heel veel gesimt ;)

Oh ja , en de zooi van melvin moet ik ook nog even aan de lader hangen , want die gaat morgen toch een weer een poging met de savage wagen :rolleyes: ;)

Straks maar eens kijken of ik dat one way een beetje met remmen reiniger kan inspuiten , als ie een keer gelopen heeft is het goed voor de rest van de dag , tikkie en lopen :cool:

Zo de Baja is geladen,en ook de lipootjes voor de mini revo.
Neem t de grote gereedschapkist mee,met daarin ook een draagarm en een bling bling kap voor Junkie :D

Zo ook weer terug van vader dochter dag.
Was wel weer een spektakel dikke trekkers kieken in ahoy.
Bij thuiskomst had moeders de steengrill op tafel staan dus ik heeft de pens ook weer vol.

Zo de Baja is geladen,en ook de lipootjes voor de mini revo.
Neem t de grote gereedschapkist mee,met daarin ook een draagarm en een bling bling kap voor Junkie :D

oei fok ! , ik heb die andere baja al helemaal gebouwd , daar zit die zwarte kap op , ga ik vanavond er niet meer afsleutelen .
maar geef maar mee , krijg je die zwarte kap de volgende keer .
moet ik de dominator nog meenemem ?

Oh ja , en de zooi van melvin moet ik ook nog even aan de lader hangen , want die gaat morgen toch een weer een poging met de savage wagen :rolleyes: ;)

Straks maar eens kijken of ik dat one way een beetje met remmen reiniger kan inspuiten , als ie een keer gelopen heeft is het goed voor de rest van de dag , tikkie en lopen :cool:

moet ik morgen die bling nieuwe baja even meenemen voor melvin ? word hij helemaal gek :p
zou leuk zijn als hij naar melvin gaat , zien = kopen :cool:
special price voor melvin ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back