Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
laten we onze baja's verkopen , en kopen we er heel veel piepschuim voor terug :p

Nope, mijn baja gaat niet weg :D
Wat je weg doet ben je kwijt, weet jij alles van ;)

TIP !!!

Doe er eentje weg, die kocht je toen je weer eens compleet doorsloeg, en zet die andere op de plank ;)

En luister nu eens naar me :murder:

Zo, dit is het oer draadje en dat blijft het. Klaar in die andere ;)

Als iemand me wat te vragen heeft dan moet dat wel hier gebeuren :yes:

Junkie,zit niet zo te miepen man ;)

ik denk dat ik al mijn heli's ga verkopen !

ik heb teveel hobbies , en nogal veel vliegdrang , als het zondag droog is wil ik mijn simprop speedvliegert testen .

en als ik ga rijden is dat op ht , dan gaat ook de dogfighter mee .
als het eindelijk is zomer word ,dan weer is naar ht .
word depri van dit smerige weertje :mad:

Zo, dit is het oer draadje en dat blijft het. Klaar in die andere ;)

Als iemand me wat te vragen heeft dan moet dat wel hier gebeuren :yes:

ben je het gezanik zat op das eikelmond draadje ? ;)

Vin als je trouwens direkt to swash wil doen op je 600. ( wel een sterke aanrader scheel tje enorm veel gewicht) Dan heb ik hier een patroon op papier dat je op carbon kan uittekenen en uitdremelen. Dat zet je op je frame en je hebt je nieuwe servo gaten etc.

Vin als je trouwens direkt to swash wil doen op je 600. ( wel een sterke aanrader scheel tje enorm veel gewicht) Dan heb ik hier een patroon op papier dat je op carbon kan uittekenen en uitdremelen. Dat zet je op je frame en je hebt je nieuwe servo gaten etc.

welk frame wordt t dan nieuw type?
wou wil iedergeval hem wel aanpassen ook voor t 3e lager teplaatsen
maar als t beter is is t altijd oke:D
moet aleen nog effe wachten want maak eerst de eliminator af

Wordt niet nieuwe type want die heli is totaal anders. Maar wordt zoals mijn frame nu is. Het is een dikke aanrader, zeker als je 6s vliegt vanwege het gewicht. Ik geloof dat je 130 gram verliest door deze mod. 3e lagerblok is ook heel goed om te doen inderdaad.

Wordt niet nieuwe type want die heli is totaal anders. Maar wordt zoals mijn frame nu is. Het is een dikke aanrader, zeker als je 6s vliegt vanwege het gewicht. Ik geloof dat je 130 gram verliest door deze mod. 3e lagerblok is ook heel goed om te doen inderdaad.

Oke ben geintresseerd
We hebben t er volgende keer wel over
Beter is altijd goed

hmwa , gaat lekker op het andere draadje , zullen we hier maar gewoon leuk zijn voorelkaar?

welterusten , junk gaat maffen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back