Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Phil; het is wel waar wat Burp zegt. Al zou je er ook rekening mee kunnen houden dat een Biglift meer een werkpaard is, dan een schaal vliegtuig. Je kunt er een huckepack op zetten (als die er niet bij zit)

Tip-pagina 29

Dan kun je zwevers naar boven brengen. Ben je leuk aan het spelen :)

Wat die motor betreft. Ik zal hem eens opsnorren (misschien ligt ie zelfs nog in Zaanstad).
Veel geld hoef ik er in iedergeval niet voor te hebben.

Groetjes
Robert
Motor is in Zaanstad groetjes Me109 ;)

Betreft de buik naar ik mag aannemen? ;) :yes:

Ikke vanmiddag op de koffie geweest bij*kuch* Artis. 8O Na een gezellig praatje bij P&O en wat wensen en eisen over en weer besproken te hebben, later thuis het formele stukje gedaan en zo'n duf CV zitten typen. Dat mensen dat zo moeilijk vinden. :? 10 minuten werk voor 4 pagina's onzin wat P&O wil horen. Kom op, da's toch zo manipuleerbaar als de pest. :yes: Anyway, ikke dus gesolliciteerd bij de Artis. Ze zochten nog vrijwilligers voor de nijlpaarden en gorilla's. :mrgreen: Oh ja, een een ICT-figuur voor beheer van 120+ werkplekken. :hammer:

dat zou mooi zijn , kan jij wellicht regelen dat ik de vaste artis skilder kan worden , lijkt me wel wat ;)

schilderen in de natuur zeg maar :)

zo , alles staat weer klaar voor als het droog is ,de SE ,speedvlieger en da dogfighter , laat het zondag maar droog zijn :D

Betreft de buik naar ik mag aannemen? ;) :yes:

precies, het afdakje van "het gereedschap" :cool:

david2.jpg

dat zou mooi zijn , kan jij wellicht regelen dat ik de vaste artis skilder kan worden , lijkt me wel wat ;)

schilderen in de natuur zeg maar :)
Zijn een hoop hekjes. :yes: ;)

@ Sleur: dat zou mooi zijn , kan jij wellicht regelen dat ik de vaste artis drukker kan worden , lijkt me wel wat ;)
Tuurlijk. :nooo: :D

En ik vaste Artis loodgieter en Schoonmaker. ( en mierenn..ker)
Vooral dat laatste, Artis maakt deel uit van een wereldwijd fokprogramma. Dus je talent botvieren op mieren moet lukken. In het voorjaar kun je ook als aap of zebra en meedoen met het paringsritueel. Ze zoeken het hele jaar door vrijwilligers. :rolling:

Zoeken ze nog een manusje van alles?
Lijkt mij wel wat.
Alsjeblieft, krijg je ook nog een eigen bakfiets. :thumbsup:

Motor is in Zaanstad groetjes Me109 ;)

Phil: Ik begrijp dat het torretje dus in Zaanstad ligt..

Haal op dat ding, kijk of het wat is voor de Biglift (heb er zelf ook een op staan, al is die wel wat nieuwer).

Mocht hij werken en naar behoren zijn, 5 tientjes?

Phil: Ik begrijp dat het torretje dus in Zaanstad ligt..

Haal op dat ding, kijk of het wat is voor de Biglift (heb er zelf ook een op staan, al is die wel wat nieuwer).

Mocht hij werken en naar behoren zijn, 5 tientjes?

Sounds good :thumbsup:
Moet ik ff afspreken met je vader wanneer ik het blokje kan komen ophalen :yes:

@Phil; zie pb.

Zo, volgende week even op en neer naar Eibergen.. Hoezo? Och, weer een Dash7 gekocht.. 1 Dash7? Nee, 2... :oops:

Voordeel; leuke vlieger om hier in Vathorst mee rond te fladderen. Ook leuk omdat hier asfalt ligt.. :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back