Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@ phils
maak even een foto`s van de bodem ik ben nieuwschierig ( wat een woordt) helaas kan ik niet naar de pub .kijk even wat ongeveer de hoogte is tussen de romp en boven/cq onderkant van de uitlaat ivm bevestiging
@Knaller; Ga jij zondag ook vliegen? Ifso, zie jij kans om mijn heli te controleren en eventueel in te programeren in mijn zender en voor te vliegen?
Durf het zelf allemaal nog niet zo goed aan. Ga mij eens flink inlezen de komende tijd![]()
Zo, net nog even broodje schaap weg gewerkt. Nu lekker verteren met en muziekje erbij. :sleepy:![]()
Helaas geen interwebs op de telefoon dus ik lees dit bericht nu pas.
Onderkant is mooi geworden en zit zo vast als beton (ofzo) komt niet meer los. De plaat is ook mooi gebogen.
Ook alle stickers er vanaf gehaald, motor op zijn plaats gezet en de motorkap pas gemaakt. Alleen jammer dat de bocht niet uitkomt... deze is net 2 cm te kort om onder de romp uit te komen, binnendoor is ook geen optie helaas. Ik moet dus een verlengbusje hebben tussen de uitlaatpoort en de bocht.
Plaats voor de tank ook ff opgemeten dus kan ik die ook ergens bestellen.
Dinsdag alles licht opschuren, plamuren waar nodig is, nog een keer schuren en dan de romp spuiten![]()
Wordt weer een mooie kist
@ Spike: mooie heli, goed dat je voor een 550 hebt gekozen i.p.v. een 500
Nu m'n nest in... laters.
O ja, dank je wel Knaller voor da hulp![]()
.
Ook alle stickers er vanaf gehaald, motor op zijn plaats gezet en de motorkap pas gemaakt. Alleen jammer dat de bocht niet uitkomt... deze is net 2 cm te kort om onder de romp uit te komen, binnendoor is ook geen optie helaas. Ik moet dus een verlengbusje hebben tussen de uitlaatpoort en de bocht.
schuren en dan de romp spuiten![]()
snap het niet helemaal moet hij verlengd worden tussen cilinderkop en uitlaatbocht of tussen de bocht en de uitlaat? voor bijde heb ik wel een oplossing gewoon een nieuwe maken![]()
mogge !
lekker windje :shock: , leuk om af te skilderen
dit weekend ook nog is een zooitje pleurisweer met wind en regen
maandag wel mooi weer , maar dan is het gezinnetjesdag
werkse en tot volgende weekend![]()
Eten niet, morgen is de tweewekelijkse roos-schaap-saus-pintjes-avond.Niks nieuws toch? Morgen bij mij een pintje pakken en wat te eten?
Welk weer is dat dan? Bij WeatherPro (Meteo24) is het de hele week al zeuren voor het weekend en maandag wordt kwakkelen. :teacher:Ja en dat terwijl ze wel goed weer beloofd hadden voor dit weekend eerder deze week... bah!
Vandaag de dog fighter ook niet maken, bruiloft van mijn broer. Hele dag onder de pannen dus.
mogge allemaal slaapkoppen
.
schuren en dan de romp spuiten![]()
snap het niet helemaal moet hij verlengd worden tussen cilinderkop en uitlaatbocht of tussen de bocht en de uitlaat? voor bijde heb ik wel een oplossing gewoon een nieuwe maken![]()
Tussen de flens van de bocht en de cilinder moet een vulblok komen. Ik was eigenlijk van plan omgewoon een blokje aluminium te halen vandaag. Zoiets is zo gemaakt.
Nee, die meuk heb ik nog nooit gebruikt. Staat het daar ook op dan?Van Phil zijn vleesboek gehaald?