Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik mag vanavond weer een paar uurtjes. Gisteravond even snel een disc in elkaar gezet, vanacht nachtvliegen.. hell yeah!

Morgenvroeg beginnen bij de nieuwe baas. Best wel veel zin in eigenlijk!

Maggie vlieguh,gaatie niet :confused:

nu pas thuis , dus heeft weinig zin om nog mijn spullen te verzamelen en naar het veld te gaan , bovendien zijn mijn lipo's v/d dogfighter leeg , dat is de druppel ;)

Echt vervelend weer. NOT!!! Prima weertje, alleen en beetje rare wind op het veld. :zon:

ik hou niet van rare winden , de wind zoals gistermiddag was ideaal , bijna windstil dus :p

nu even lekker in de tuin bakken :zon:

Was erg mooi weer op het veld, alleen een beetje jammer van de wind. Het was een heel raar windje. Ik zette de landing in en nog ruim voor de dijk werd de Dazzler naar beneden gedrukt door de wind :hammer: Schade: motorschot los en prop gebroken.
Net alweer het motorschot vastgelijmd en zo nog even de prop bestellen :yes:

Heel wat minder ging het met Vinny z'n Inspire :cry: Echt zonde.

Was erg mooi weer op het veld, alleen een beetje jammer van de wind. Het was een heel raar windje. Ik zette de landing in en nog ruim voor de dijk werd de Dazzler naar beneden gedrukt door de wind :hammer: Schade: motorschot los en prop gebroken.
Net alweer het motorschot vastgelijmd en zo nog even de prop bestellen :yes:

Heel wat minder ging het met Vinny z'n Inspire :cry: Echt zonde.

kortom , ik heb niets gemist ;)

zonde v/d vliegers , moet je toch nog iets meer ervaring opdoen om met rare wind te vliegen ;)

net ff gras gemaaid in de achtertuin ,en alles weer even netjes aangeveegd , nu dus tijd voor een pintje in het volle zonnetje .

voor de zekerheid even de lipo's laden voor morgen , maar ik dacht dat ze het weer over regen hadden morgen .

zonde v/d vliegers , moet je toch nog iets meer ervaring opdoen om met rare wind te vliegen ;)

Hoort af en toe bij de hobby :yes: Vlieger is weer startklaar op de prop na, deze is reeds besteld samen met de laatste zooi voor de Biglift.

Van Vinny z'n kist is het echt jammer, hij heeft echt altijd pech :cry:

Yep, was weer gezelli op het veld. Twee keer gevlogen, dus ruim één keer te veel voor het goede. :yes: ;) Verder lekker veel Vitamine D opgevangen. :zon: Sleurphira is weer goed, hele buis waar de vleugelbuis in zat, bleek los te zitten in de spanten dus voor het vliegen nog even alles vastgeklodderd met epoxoplast. Kneiterhard weer en weer netjes recht vliegen. 8) Ook met deze wind, ik had nergens last van. :nooo: :p

Zo,ook weer thuis :-)

Heerlijk een middagje zitten kletsen, zet alles maar te koop denk ik :-)

Of wat vliegtuigen inruilen voor een luxe ligstoel met parasol;-) :-)

Weer vreselijk gelachen en daar gaat het toch allemaal om :cool:

*pintjuhhhhhh :D

Heeft iemand nog een leuke Futaba-zender te koop voor mij?
Ben een beetje klaar met dat Spektrum :yes:
Geen enkel probleem hoor. Oh nee, wacht... Ik heb een JR Propo die toevallig Spektrum compatible is. ;)

En uh, de foto's. :thumbsup:

Kris die zijn folie van het hoogteroer verloor (stukje dwarrelde erg lang nog rond in de lucht). Netjes geplakt met verpakkingstape. 8O
kris-elevator_taping.jpg

En wat restanten van Vinni's Inspire die nu duidelijk Expired is. :oops: ;)
vinni-inspire_expired.jpg

Zo,ook weer thuis :-)

Heerlijk een middagje zitten kletsen, zet alles maar te koop denk ik :-)

Of wat vliegtuigen inruilen voor een luxe ligstoel met parasol;-) :-)

Weer vreselijk gelachen en daar gaat het toch allemaal om :cool:

*pintjuhhhhhh :D

ouwenelen is leuk , maar vliegen zekers ook !!!

vooral die zooi van multiplex is zeer verslavend :D

ik kijk op het grote veld wel even of bigscales mij wel bevallen , zoniet , dan hou ik het lekker bij de SE en wat speed/pylon kistjes , = just more fun !
alleen hou ik wel mijn Extra 330s on smoke , al is het maar voor de heb :cool:

net nog even mijn motor via een leuk ommetje in de garage gezet , heerlijk even tegen de toerenbegrenzer op schakelen :p

had ook gaarne ff willen vliegen , maar je kan niet alles hebben op een dagie ;)

ik kijk op het grote veld wel even of bigscales mij wel bevallen , zoniet , dan hou ik het lekker bij de SE en wat speed/pylon kistjes , = just more fun !

net nog even mijn motor via een leuk ommetje in de garage gezet , heerlijk even tegen de toerenbegrenzer op schakelen :p

had ook gaarne ff willen vliegen , maar je kan niet alles hebben op een dagie ;)

Je krijgt de groeten van Look ;-) :-)

Ik vind dat vliegen juist steeds minder leuk te vinden, doe mij de Baja en e-revo maar :-)
Alleen de swift en Fuckjet vind ik nog leuk, de rest begint zo saai te worden ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back