Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pieter :thumbsup:

facebook-like-buton.png

Kan iemand ff checken of de site van upc bereikbaar is? Op mijn phone pakt hij www.upc.nl niet en thuis ligt interwebs van upc eruit :hammer: bellen levert ook niks op :hammer:

Zo, vandaag een beetje aan het knutselen geweest met de funjet. Hij is af :), ik was het gezeik gewoon een beetje zat om steeds maar te moeten horen wanneer die Funjet eens klaar zou zijn :mrgreen:

Foto's anders is het niet gebeurd geloof ik ;)

Gaatje gemaakt voor de kabels. Motor zit lekker binnenin.
Foto-N4KJIQUW-G.jpg

Foto-JRENERAT-G.jpg

Foto-8ED333AY-G.jpg

Foto-DDITGCHC-G.jpg

Foto-GF8WCGTK-G.jpg

Zowel het kapje als de binnenkant wat ruimer gemaakt om de 5S accu plat te kunnen leggen.
Foto-QAEC34DY-G.jpg

Beetje passen en meten en zo past alles er netjes in.
Foto-8SBNYQBX-G.jpg

Zo met de kap er op.
Foto-ZYVS8ZSE-G.jpg

Al met al een flink gewicht voor de kleine kist. 1096 gram schoon aan de haak met een volle LiPo ;)

Als prop een APC 7x5 pusher om het stroomverbruik binnen de perken te houden. Er zit een Turnigy Plush 80A ESC in en een AR7000 ontvanger.

Klaar voor de maiden.

Thanks Sleur, dat verklaard een hoop :yes:

Straks maar ff naar de club, eerste laag verf op de Biglift zetten.

ziet er goed uit burp
maar niet de motor uitwendig net als de rest???
denk dat je koel problemen krijgt zo

Ik vlieg niet op 6S zoals die andere gasten maar op 5S. Moet hopenlijk goed gaan. Even goed monitoren de eerste vluchten. En je hoeft niet de hele tijd vol gas he ;)

burp ; gewicht is wel oke , mijn dogfighter woog met elektro setup met 4s en dikke buitenloper 970 gram , nu op nitro met volle tank rond de kilo , en dat gooit prima op , en vliegt perfect .

leuk dat de funjet af is , hij is wel antiek inmiddels , maar oldscool rulez :cool:

Zo, vandaag een beetje aan het knutselen geweest met de funjet. Hij is af :), ik was het gezeik gewoon een beetje zat om steeds maar te moeten horen wanneer die Funjet eens klaar zou zijn :mrgreen:

Foto's anders is het niet gebeurd geloof ik ;)

Gaatje gemaakt voor de kabels. Motor zit lekker binnenin.
Foto-N4KJIQUW-G.jpg

Foto-JRENERAT-G.jpg

Foto-8ED333AY-G.jpg

Foto-DDITGCHC-G.jpg

Foto-GF8WCGTK-G.jpg

Zowel het kapje als de binnenkant wat ruimer gemaakt om de 5S accu plat te kunnen leggen.
Foto-QAEC34DY-G.jpg

Beetje passen en meten en zo past alles er netjes in.
Foto-8SBNYQBX-G.jpg

Zo met de kap er op.
Foto-ZYVS8ZSE-G.jpg

Al met al een flink gewicht voor de kleine kist. 1096 gram schoon aan de haak met een volle LiPo ;)

Als prop een APC 7x5 pusher om het stroomverbruik binnen de perken te houden. Er zit een Turnigy Plush 80A ESC in en een AR7000 ontvanger.

Klaar voor de maiden.

Goed bezig Burp :-)

*heeft het gezeik toch geholpen :-) ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back