Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mogge all..
@Jasper; Mooi beeld! Dit is met de Hexacopter, of met de Quad?
Eigenlijk moet ik ook gewoon een Quad kopen/bouwen. Veel leuker dan met een vliegtuig..
@Phil: Schiet al aardig op de Big Lift! Mooi om te zien!
En ehm, @Dogfighters... Best leuk kek toestelletje! Mooi gespoten Burp!!!
Vorderingen van Burp
![]()
Ik mis een servo in de staart, hoe gaat ie dat nu doen ?![]()
siggery; richtingroer hoeft niet , is alleen wel leuk om meskant te raggen.
is er achteraf ook makkelijk in te bouwen.
Strak beeld Jasper![]()
![]()
Dat ziet er inderdaad heel goed uit Jasper.
Mogge all..
@Jasper; Mooi beeld! Dit is met de Hexacopter, of met de Quad?
Eigenlijk moet ik ook gewoon een Quad kopen/bouwen. Veel leuker dan met een vliegtuig..![]()
ook erg leuk <Oude "Te Koop" Link Verwijderd > maar ik kan er niet mee thuis komen momenteel
leuk om om te bouwen naar een snel pylonrace stink blokje .
morgen krijg ik mijn vintage mvvs 2,5cc pylon blokje met achteruitlaat binnen , nog nieuw in de originele doos
gaat in de nieuwe dogfighter die ligt te wachten op da plank .
Ik mis een servo in de staart, hoe gaat ie dat nu doen ?![]()
das een stickervel slappe, je hebt keuze uit 2 stickervellen
burp is weer goed bezig ! , nu ook nog wat vaker vliegen
siggery; richtingroer hoeft niet , is alleen wel leuk om meskant te raggen .
is er achteraf ook makkelijk in te bouwen.
Tenzij de beide helften niet aan elkaar zijn geplaktDan heb je nog alle ruimte en keuze om er een servo in te zetten
![]()
![]()
Vandaag ook een klein beetje verder geknutseld aan de DF.
Servo's erin, ontvanger ingeregeld, verlengkabels geplaatst, canopy gekleurd, panel lines gemaakt. Helftjes kunnen aan elkaar geplakt worden, is nu nog het laatste.......op een regelaar na.:shock:
Heeft iemand een 80A of 100A Turnigy regelaar liggen? Ik kan hem overnemen of een nieuwe leveren. Heb net nog een motor gekocht als in mijn funjet, deze past ook in de DF. Kan ik eerst de Himax oproken en dan voor een snellere motor gaan![]()
Vandaag ook een klein beetje verder geknutseld aan de DF.
Servo's erin, ontvanger ingeregeld, verlengkabels geplaatst, canopy gekleurd, panel lines gemaakt. Helftjes kunnen aan elkaar geplakt worden, is nu nog het laatste.......op een regelaar na.:shock:
Heeft iemand een 80A of 100A Turnigy regelaar liggen? Ik kan hem overnemen of een nieuwe leveren. Heb net nog een motor gekocht als in mijn funjet, deze past ook in de DF. Kan ik eerst de Himax oproken en dan voor een snellere motor gaan![]()
Even eten en dan weer lekker mijn hok in![]()