Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogge all..

@Jasper; Mooi beeld! Dit is met de Hexacopter, of met de Quad?
Eigenlijk moet ik ook gewoon een Quad kopen/bouwen. Veel leuker dan met een vliegtuig.. :yes:

@Phil: Schiet al aardig op de Big Lift! Mooi om te zien!

En ehm, @Dogfighters... Best leuk kek toestelletje! Mooi gespoten Burp!!!

Mogge all..

@Jasper; Mooi beeld! Dit is met de Hexacopter, of met de Quad?
Eigenlijk moet ik ook gewoon een Quad kopen/bouwen. Veel leuker dan met een vliegtuig.. :yes:

@Phil: Schiet al aardig op de Big Lift! Mooi om te zien!

En ehm, @Dogfighters... Best leuk kek toestelletje! Mooi gespoten Burp!!!

das een stickervel slappe ;) , je hebt keuze uit 2 stickervellen

Vorderingen van Burp

2012-05-09001635.jpg

burp is weer goed bezig ! , nu ook nog wat vaker vliegen ;)

siggery; richtingroer hoeft niet , is alleen wel leuk om meskant te raggen .

is er achteraf ook makkelijk in te bouwen .

zo , lekker weertje weer voor de buitenskildert :( , zo kan ik heels niets verdienen .

groetjes

ook erg leuk <Oude "Te Koop" Link Verwijderd > maar ik kan er niet mee thuis komen momenteel ;)
leuk om om te bouwen naar een snel pylonrace stink blokje .

morgen krijg ik mijn vintage mvvs 2,5cc pylon blokje met achteruitlaat binnen , nog nieuw in de originele doos :p

gaat in de nieuwe dogfighter die ligt te wachten op da plank .

Laatst bewerkt door een moderator:
ook erg leuk <Oude "Te Koop" Link Verwijderd > maar ik kan er niet mee thuis komen momenteel ;)
leuk om om te bouwen naar een snel pylonrace stink blokje .

morgen krijg ik mijn vintage mvvs 2,5cc pylon blokje met achteruitlaat binnen , nog nieuw in de originele doos :p

gaat in de nieuwe dogfighter die ligt te wachten op da plank .

Wat een 2.5 cc met achteruit das wel makelijk voor in de zaal

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik mis een servo in de staart, hoe gaat ie dat nu doen ? :-)

Dat is de vraag ;)

das een stickervel slappe ;) , je hebt keuze uit 2 stickervellen

burp is weer goed bezig ! , nu ook nog wat vaker vliegen ;)

siggery; richtingroer hoeft niet , is alleen wel leuk om meskant te raggen .

is er achteraf ook makkelijk in te bouwen.

Tsja, hoe gaat hij dat nou doen? Die stickervellen ging lekker makkelijk. Beetje snijden en opplakken maar :yes:

Tenzij de beide helften niet aan elkaar zijn geplakt :mrgreen: Dan heb je nog alle ruimte en keuze om er een servo in te zetten :yes: :rolleyes:

AHA!!! Zo gaat hij het dus doen ;)

Klopt, beide helften zitten nog niet aan elkaar omdat ik de servo's niet mee had. Maar al het lijmwerk is gedaan op het tegen elkaar plakken van de helften en het stabilo.

Nog bedankt voor de lijm Phil, anders had ik weer zonder klote bij de hoeren gestaan om het zo even uit te drukken ;) (mijn super thin CA was als stroop geworden dus moet weer nieuwe lijm kopen ;))

Vandaag ook een klein beetje verder geknutseld aan de DF.

Servo's erin, ontvanger ingeregeld, verlengkabels geplaatst, canopy gekleurd, panel lines gemaakt. Helftjes kunnen aan elkaar geplakt worden, is nu nog het laatste.......op een regelaar na.:shock:

Heeft iemand een 80A of 100A Turnigy regelaar liggen? Ik kan hem overnemen of een nieuwe leveren. Heb net nog een motor gekocht als in mijn funjet, deze past ook in de DF. Kan ik eerst de Himax oproken en dan voor een snellere motor gaan ;)

Servo's erin, ontvanger ingeregeld, verlengkabels geplaatst, canopy gekleurd, panel lines gemaakt. Helftjes kunnen aan elkaar geplakt worden, is nu nog het laatste.......op een regelaar na.:shock:

Heeft iemand een 80A of 100A Turnigy regelaar liggen? Ik kan hem overnemen of een nieuwe leveren. Heb net nog een motor gekocht als in mijn funjet, deze past ook in de DF. Kan ik eerst de Himax oproken en dan voor een snellere motor gaan ;)

Zo, zelfs panel lines op de DF ? Je maakt er wel werk van Burp ;-)

heb je vakantie ?

bij hoge nood mag je mijn turnigy 80A roggelaar wel lenen , maar dan moet ik hem uit de liporacer slopen .
misschien niet zo erg ,want ik ga hem ombouwen naar nitroracer :p
anders heb ik ook nog een 70A multiplex regelaar liggen of 60A castle

heb ik net de simprop rtf ,hoor ik op de radio dat er morgen avond stevige buien aankomen :( , ich wolte gernes vliegen morgenabend !

v/h weekend ook al zo weinig tijd :(

vrijdag maar atv vliegen ?

pleurisweer ook altijd in NL ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back