Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedesmiddags,

Alle vliegers, veel plezier en hou het heel!

Ik ga morgen even wat vlieguurtjes maken / inhalen. Vandaag kartenbij Happy Days.

Toedels :bye:

zo , mijn weekend zit er al weer op :) morgen moederdag ,overmorgen weer werken , is het zelfde dus ;)

wel ff lekker lope raggen met de dogfighter :p ook nog ff met de SE , maar dat doet me niet zoveel .
simprop maar aan de grond gelaten , teveel wind om te testen .

waren niet zoveel bekende vliegers , wel onbekende vliegers , nog een dikke sleper van 3 meter was wel erg gaaf .

was wel weer erg gezellig .

vntm

Ikke weet :yes: Hij had mij al gecontacteerd voordat hij hem te koop zette op het forum.

Ik heb de boot toch maar af gehouden. Het toestel spreekt mij minder aan dan een Zero en van de motor weet ik inmiddels wat geschiedenis. Ik ga toch maar voor een nieuwe.. :teacher: :yes:

Zojuist de Tigermoth verkocht, dus de stermotor komt weer een stukje dichterbij.. :yes:

- edit -
De Piper Pawnee blijft minstens nog een seizoen staan. Ga die maar eens gereed maken een dezer dagen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook weer terug uit Limmen. Net ff een paar rondje wezen karten. Best zwaar als je dat een tijd niet hebt gedaan.

Lekker he. Ik doe dat elke maand, competitie ;)

Afgelopen woensdag bij van de Ende racing in Poeldijk en over 1,5 week ijskarten in de uithof :yes:

Vandaag nog 'even' naar Hengelo gereden :yes: Heb voor heeeeel weinig een mooi torretje gescoord 8O :banana:
Als een kind zo blij ben ik met dit mazzeltje :mrgreen:

2012-05-12160125.jpg

Ikke weet :yes: Hij had mij al gecontacteerd voordat hij hem te koop zette op het forum.

Ik heb de boot toch maar af gehouden. Het toestel spreekt mij minder aan dan een Zero en van de motor weet ik inmiddels wat geschiedenis. Ik ga toch maar voor een nieuwe.. :teacher: :yes:

Zojuist de Tigermoth verkocht, dus de stermotor komt weer een stukje dichterbij.. :yes:

- edit -
De Piper Pawnee blijft minstens nog een seizoen staan. Ga die maar eens gereed maken een dezer dagen.

Grote schaal mustang niks voor je?
Leuk blokkie ervoor Modellmotor V-12 87ccm nach Plan v.Martin Ohrndorf 100% genau gebaut,Lauffähig | eBay

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back