Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist 'even' naar de milieustraat geweest van Zaanstad, ff een zooi meuk in de containers gegooid daar... ruimt weer lekker op :yes:

Zitten we dan weer...

wissen_veld1905.jpg

Zodirect maiden Trex 450. Hoop ik :)

Althans, re-maiden. Ik laat hem even invliegen door de vorige eigenaar, dan alle settings goed staan, zelf even aan de knuppels roeren..

Spannend!!!!!!!!!

en weer thuis en lekker aan een ;pintje :D

ff veld gehangen , was erg tropisch toeven daar :thumbsup:

daarna een stukje achterwiel gehangen richting huis , heerlijk dat motorrijden ;)

nou doei doei ;)

Hou het heel he :yes:

Woaaaaaaaaaaah!!!!! VET!!!!! Heerlijk even een lijpo leeg gevlogen, toen was ikzelf ook wel weer toe aan wat oplading (beter gezegd, ontlading).

Heli heeft dus gevlogen en is nog heel.

Tijd om nog wat vliegende planken de deur uit te doen.. :yes: :)

Zo, weer voor de zoveelste keer deze week terug van het veld. ;) Wat met de Sleurphira gevliegerd en ook het Hondenhok rond geragd. Op het Hondenhok ook maar weer eens de mini-cam geplakt. Kijken of daar wat bruikbaars tussen zit. 8)

Woaaaaaaaaaaah!!!!! VET!!!!! Heerlijk even een lijpo leeg gevlogen, toen was ikzelf ook wel weer toe aan wat oplading (beter gezegd, ontlading).

Heli heeft dus gevlogen en is nog heel.

Tijd om nog wat vliegende planken de deur uit te doen.. :yes: :)

zoek ook gelijk ff een andere club !! , niet teveel heli's hoor ! ;)

crissiecrash maakte zijn naam weer waar door zijn heli WEL te crashen , dat is er weer 1 minder ;)

zoek ook gelijk ff een andere club !! , niet teveel heli's hoor ! ;)

crissiecrash maakte zijn naam weer waar door zijn heli WEL te crashen , dat is er weer 1 minder ;)

Met de heli zul je mij niet snel in Heemskerk zien, tenzij ik het straks een beetje onder de knie heb. Voorlopig hier in Vathorst. Vrijwel iedereen vliegt hier met een heli. Echt kickuh :)

Rij ik weg op de fiets bij de supermark hier in krommenie wordt ik bijna voor m'n sokken gereden door Joop :mrgreen: ff later stapt Siggy in zijn C-eend met 24 pretstaven... Mijn dank voor het steunen van de lokale economie :thumbsup:

Wij ook goed bezig. Wij hebben kadaver geruimd en paddo's gekauwd. :mrgreen: Eveneens pretpaaltjes erbij. :celebrate:

wissenkadaverroken.jpg

*rot leven heeft* :nooo: 8)

Rij ik weg op de fiets bij de supermark hier in krommenie wordt ik bijna voor m'n sokken gereden door Joop :mrgreen: ff later stapt Siggy in zijn C-eend met 24 pretstaven... Mijn dank voor het steunen van de lokale economie :thumbsup:

Whahaha, lol :-)
We kwamen elkaar inderdaad weer tegen bij de coop in ut durp :-0

*pintjes uit Krommeknie smaken best ;-)

Zometeen weer ff grote opruiming bij Siggy.
Baja / 1 dogfighter en een EZ de deur uit :-)

Volgende week gaat de Bixler naar een clublid, ruimte in mijn hok :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back