Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
On board filmpjes waren niet echt en succes, teveel laat van de propellor. :( Wel chocojoop en Big Mac in beeld gekregen. :D

Laatst bewerkt door een moderator:
zijn ze nog wel te koop deze camera`s??? zo ja waar enne wat kost het??

jazeker, ebay.
moet je wel goed uitkijken dat je de HD versie koopt (30 tot 40 euro)
alles wat goedkoper is, is geen HD
ik neem die van mijn dinsdag wel even mee

edit
je moet zoeken naar HD808 #11 of HD808 #16
dit zijn beide HD camera's (echt goed beeld)

edit edit:
hier is een linkje naar ebay
http://www.ebay.co.uk/itm/808-16-HD-720P-H-264-Car-Key-Chain-DVR-Micro-Camera-Real-Pocket-Camcorder-NEW-/160784371870?pt=UK_CCTV&hash=item256f7ed09e#ht_4243wt_905

Aantoonbaar feit dat mijn Trex 450 Sport gevlogen heeft vandaag...
Oh en nog wat plaatjes van het knutselen eraan :)

Ontvanger geplaatst en kabels netjes weg gewerkt..
IMAG0609.jpg

Swashplate netjes instellen en zorgen dat alle instellingen goed staan..
IMAG0610.jpg

Voorgevlogen door de Instructeur, alvorens ik zelf met de sticks mocht roeren..

Laatst bewerkt door een moderator:
Nu even bij de hobbyshop wat nieuwe kapjes bestellen. Vind dat groene kapje wel grappig. maar niet handig bij al dat gras. Wil graag mijn orientatie goed hebben.

Ook een koffer bestellen en binnenkort maar eens gaan nadenken over een knappe lader. Straks met de 550 wordt het wel een issue met die ultramat16 laders van mij.. :oops:

Welke ervaren vlieger is morgen aanwezig op het veld en is bereid de Westerly ff te inspecteren en als alles klopt de lucht in te sturen voor het eerst?

Ik denk dat ie zo ver is......

Ohw.....en wie heeft 2 goede vleugelelastieken?:rolleyes:......er komt morgen geen postbode die ik kan beroven.....

Welke ervaren vlieger is morgen aanwezig op het veld en is bereid de Westerly ff te inspecteren en als alles klopt de lucht in te sturen voor het eerst?

Ik denk dat ie zo ver is......

Ohw.....en wie heeft 2 goede vleugelelastieken?:rolleyes:......er komt morgen geen postbode die ik kan beroven.....

2 is wat weinig, minimaal 6 nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back