Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zekers gezellig, ondanks dat de club een gigantische blunder beging omdat er dus geen bier was. Met bier had het nog veel gezelliger geweest.:)

Whow, gelukkig dat ik alsnog besloten had om maar niet naar de club te gaan. Bier op :shock:

Zal even kijken wanneer ik ga maaien deze week. Morgen geen tijd, moet dan ijskarten. Zal dan donderdag worden of zaterdag. Hoe staat het gras erbij (buiten dat het groen is ;))?

@ Burp: Je moet ff in de gaten houden of de brug gemaakt is... zou deze week gebeuren.
Is nu kansloos om met de maaier over de brug te gaan :yes:

2012-05-18124703.jpg

@ Burp: Je moet ff in de gaten houden of de brug gemaakt is... zou deze week gebeuren.
Is nu kansloos om met de maaier over de brug te gaan :yes:
Daarbij te zeggen dat de kuil in de brug in werkelijkheid heftiger is dan je op foto ziet. :teacher: :yes:

*de deur alvast open zet voor zaagmans*

Lid worden van de club.....:nooo:......ze hebben geeneens heulemaal geen bier......

Vlammetjes waren wel goed:yes:.......Lekker geblust met baco....goeie combi
Kris nog bedankt voor het torretje! Gaan we er vanavond even op plempen.

En een lang weekend :banana:

---zaterdag, zondag, maandag en dinsdag (Pinkster 3)---

nog beter :p

maar dinsdag ga ik wel gewoon werkennnnnnn ;)

sigma nog even voor je gebeld , maar er is geen weg meer terug , je had in beginsel een andere verf moeten nemen , die heeft sigma wel en is 3 a 4 keer zo hard als die je er nu op hebt , een laag van die verf over de huidige zetten gaat niet meer , dan brand die histor laag op .

maar don't worry , er zal feitelijk geen benzine op je kist komen , dus gewoon lekker vliegen :thumbsup:

net het landing gestel gefixed v/d xtra , zit weer top , is toch wel een hele fijne vlieger , dus die gaat v/h weekend ook weer mee .

Junkie, dank je wel voor het uitzoeken. Dan wordt het inderdaad zo vliegen :yes: en wat je zegt, morsen zal bijna niet gebeuren.

Ik koop toch nog wel een spuitbus bij Bob Hes en ga dat op een klein stukje proberen :yes: Ook heb ik nog een mailtje gestuurd naar Hobby-In... ik ben toch een beetje eigenwijs he :D (al weet ik nu eigenlijk wel dat het niet kan)

Junkie: Ik ben gisteren toch overgehaald om Aspen te gaan gebruiken, voornaamste reden is dat de boel niet zo meurt in das auto :cool:
Auke zei dat het een octaangetal van 98 had maar als ik de productspecificatie zie dan is het gewoon 95, iets wat mijn blokje ook wil hebben.
Ook zie ik dat er 2% olie is aan toegevoegd, komt dus neer op een mengverhouding van 1:50, mijn blokje wil volgens het boekje 1:30 drinken dus ik moet zelf nog wat olie toevoegen, hoe doe jij dat?
Verder ben ik erg benieuwd wat een can van 5 liter kost.

---EDIT---
Na wat speurwerk blijkt dat je het blok inloopt op 1:30 en daarna gewoon over gaat op 1:50 (na 10 liter)

Laatst bewerkt:
Maar ga je het blok nu eerst op 1:50 inlopen Phil? Want de vorige eigenaar heeft het blok al ingelopen neem ik aan?

Phil wat betreft je vraag over de mengverhouding vergroten. Dat si toch niet zo moelijk lijkt mij. Als je 1:30 hebt, dan heb je dus 30% olie in een liter brandstof, wat 300 milliliter is. Als je naar 50% olie wil moet je er nog 200 milliliter op elke liter bij doen.

Hmmm dat lijkt mij wat veel hahahaha. Het is geen 50% of 30% natuurlijk :) foutje van mij :)

Het is anders :)

Bij 1:30 zit er op 1 liter brandstof 33.3 milliliter olie in.
Bij 1:50 zit er 20 milliliter olie in.

Dus op elke liter gooi je er 13.3 milliliter olie bij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back