Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ vinni
kom jij morgen naar de club of ga je vliegen ik kom naar het veld en daarna naar de club je mag het zeggen waar ik hem op moet halen, als je niet gaat pb je aders dan even kom ik bij je thuis ophalen als je dat goed vindt natuurlijk

Hoi Joop
Ik ben morgen avond niet in de buurt
Mischien later op de avond maar weet niet precies hoe laat ik terug ben
Ik ben tot 19 uur thuis
Of overdag dan kan je hem op m'n werk op halen

ja wel makkelelijk als je op andersmans naam wat zegt, marsje was hier voor schilderswerk . camato vleugel zijn opgehaald door zo`n grote auto en herstel van de romp is begonnen. ;)

Lieve jongen hoor, maar hij zou een biertje moeten lusten ;)

En dan zou ik hem nog niet aan hem verkopen Joop ;)

@ Siggy: Jij denkt dat jij veel moet werken... ik zit nog op mijn werk :hammer: en heb nog genoeg werk te doen 8O :mad:
14de uur ga ik in voor vandaag

Ach, zit wel lekker in de airco :banana:

Ikke eigenwijs? :nooo: :rolling:

p.s. is geen Historverf maar Flexa :hammer: :mrgreen:

volgens mij was het histor , maar ik zal wel te weinig gezopen hebben ;)

idd :showass:

zoooo , net terug van zaantheater , allemaal optredens van school uit , floor zat in de dansgroep , was zeker leuk om mijn dochter te zien stralen en swingen :thumbsup:

morgen weer lekker vroeg naar das velt , word weer prachtweertje !!
denk dat ik de hele dag maar vrijneem , werken doen we wel als het regent :D

@ vinni
als je aderes opstuurd per pb probeer ik hem voor 19.00 uur optehalen en anders later op de avond moet je mijn maar bellen wanneer je thuis ben als het goed is heb je mijn nummer, maar zal hem even pben

He plofgast ben jij niet helemaal lekker of zo,ik had 14 graden pitch op die 250:hammer: hij ging elke keer als een raket omhoog.Heb hem maar even op 9 gezet is voor mij mans zat.Vind je het gek gek dat het zo'n vel kreng is.

@Junkie,

die Aspen benzine, waar haal je dat en wat kost zoiets?
dat van geen stank spreekt me wel aan, de boel staat bij mij op zolder, en het riekt een beetje............:rolleyes:

Zo ik heb weekend. Donderdag en vrijdag lekker vrij genomen. Dat is met het weekend en pinksteren 5 dagen vrij. Ja, ja....inpakken zal je bedoelen. Nou ja, moet ook gebeuren. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back