Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag maar even 15kg shoarma bestellen voor zondag, weet iemand goede shoarma te koop (dus alleen het vlees?)

Tevens een drietal bbmotoren maken, begin zo aan de eerste, moet met 30 minuten klaar zijn. Dan een grotere met lekkende keerringen. Staartstuk moet uit elkaar, keerringen heb ik reeds liggen. Kost met 1,5-2 uurtjes (met koffie tussendoor) Dan nog een oud beestje voorzien van een nieuwe koppakking en de koelkanalen schoonmoaken. Kost me minimaal een uur. Dag gaat snel zo :yes:

Ah sorry K03k€np@n, al andere plannen gemaakt. Even de tuin ontdoen van bestaande begroeiing, flinke laag nieuwe grond erin, omscheppen met wat voedingssupplement en nieuw konijnenvoer erin zetten. Vrouwtje ook weer bij. ;) En de garage eindelijk opruimen, nu alle tijd. :yes: Ook maar de Caravelle aanmaken voor de FunFly.

En de garage eindelijk opruimen, nu alle tijd. :yes:
Hopla, reeds 6m² vrij gemaakt. Iemand nog interesse in....

Een PCI Sound Blaste Audigy 2 geluidkaartje? Destijds helemaal da bomb, nu compleet waardeloos want mijn nieuwe PC heeft geen PCI-slots. :? Vraagprijs: 1 pintje. ;) Verkrijgbaar op afspraak bij de club.
forsale-sb_audigy2.jpg

En dan hebben we het allereerste model RCPowers Polaris, deels geplakt, zit nog een servootje in de staart (HXT500). Zelf afmaken, ik heb er geen zin meer in, het is immers opruimingstijd en deze ligt al twee jaar te niksen. Vraagprijs: 1 pintje. ;) Versturen kan, vouw ik hem wel een paar keer dubbel, heb je alleen iets meer werk. :p Anders op afspraak bij de club.
forsale-polaris_proto.jpg

Voor de FPV-o-fielen heb ik nog een eSky Nemo die gemodificeerd is met een andere staart, de rolroeren voorzien van echte scharnieren, twee HXT500's voor de rolroeren in de vleugel gezet en een koolstof pijp in de vleugel tegen doorbuigen. Vraagprijs: 2 pintje. ;) Verkrijgbaar op afspraak bij de club.
forsale-esky_nemo1.jpg

Vleugel verkeerd om gemonteerd (geen aanrader maar zo zie je wat er in zit :D)
forsale-esky_nemo2.jpg

Ook nog een standaard brommert voor een FlutJet in de aanbieding: <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
@ phils
nee stuurde mijn door naar de ngh site, daar wel 9 cc maar leverd 0.9 pk os mas 8.5 leverd bijna 1.8 pk mmmm om over na te denken

Ook nog in de zooi gevonden: BYM's Baksteen. 8O Lompe vlieger van een meter spanwijdte. Vliegt wel superstrak en is waterbestendig. 8) Zit ook nog een extra vleugel bij met een heeeeeeel antieke servo. Extra gratis klei op de vleugels en bubbelprofiel in de folie (strijkboutje er over doet wonderen). :mrgreen: Setup is een Turnigy 3530-1400kV, Turnigy Plush 40A regelaar en drie Spektrum DS821 digitale servo's. Vraagprijs voor de setup: €45,00, krijg je het vliegding erbij. :lol: En als je Splektrum vliegt voor €20,00 meer de AR500 ontvanger erbij.

forsale-byms_baksteen1.jpg

forsale-byms_baksteen2.jpg

Watervast en oerdegelijk dus... :rolling:

Laatst bewerkt door een moderator:
Proefstukje Biglift in de 2K lak... wat zal het doen??? 8O

Deze proef wordt mede mogelijk gemaakt door Erik3Bier

Vandaag de laatste dag van mijn weekend weer nuttig besteed:

Onderdelen op internet besteld voor de 450X en de McpX, die komen als het goed is morgen aan. Met een beetje mazzel kom ik dinsdag dan weer met die wentelwieken naar het veld :cool:

Tevens vanmiddag samen met mn broertje op het land bij mijn moeder nog een half uurtje met de Bixler gevlogen. Take offs, circuitje links, circuitje rechts, dalen / stijgen, missed approach, beetje cross en ook nog een stuk of wat keren heel op de grond gezet. Het gaat nog een beetje hoekerig, maar het gevoel begint te komen.

Nu een paar potten bier, en dan morgen weer werken...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back